וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי פחות משנה: אנדרה אגאסי הודיע על עזיבת נובאק דג'וקוביץ'

טניסאי העבר האמריקאי, שהחל לעבוד עם נולה לפני רולאן גארוס בשנה שעברה, הודיע על סיום דרכם המשותפת: "מצאנו את עצמנו יותר לא מסכימים מאשר כן מסכימים, מאחל לו בהצלחה", מסר

הטניסאי הסריבי נובאק דג'וקוביץ' לצד מאמנו אנדרה אגאסי. רויטרס
אגאסי ודג'וקוביץ'/רויטרס

אנדרה אגאסי הודיע הלילה (בין שישי לשבת) על פרידה מנובאק דג'וקוביץ'. טניסאי העבר החל לעבוד עם הסרבי מעט לפני רולאן גארוס 2017, אבל עזב אותו אחרי פחות משנה לא מוצלחת. דג'וקוביץ', שנאלץ לפרוש בשנה שעברה מווימבלדון ברבע הגמר אחרי מערכה אחת בשל פציעה במרפק, לא שיחק מאז ועד אליפות אוסטרליה השנה. הוא הפסיד בשמינית הגמר במלבורן ליון צ'ונג ומאז הודח באינדיאן וולס ובמיאמי כבר בסיבוב השני, שהיה הראשון שלו.

אגאסי הסביר את הפרידה בחילוקי הדעות הרבים שהיו בין הצדדים. "ניסיתי לעזור לנובאק עם מלוא הכוונות הטובות", אמר אגאסי בהודעה שהתפרסמה ב-ESPN, "מצאנו את עצמנו לא מסכימים יותר מאשר כן מסכימים. אני מאחל לו רק טוב ובהצלחה בהמשך דרכו". לקראת פתיחת 2018 צירף דג'וקוביץ' אל הצוות שלו גם את טניסאי העבר הצ'כי ראדק סטפאנק, שעדיין נשאר בצוות שלו ויצטרך להכין אותו כבר לטורניר המאסטרס במונטה קרלו שייפתח בעוד שבועיים.

אם כבר במינויי ועזיבות מאמנים עסקינן, אז הרי שבימים האחרונים נפוצה שמועה שאיבן לנדל יהפוך למאמנו של סשה זברב, שלאחרונה נפרד מחואן קרלוס פררו הספרדי שאימן אותו. ללנדל יש רזומה עשיר של פיתוח שחקנים אחרי שהצליח מאוד בזמן עבודתו עם אנדי מארי. עם זאת, צריך לזכור שאצל זברב קיים מצב רגיש מאוד כיוון שאביו, אמו ואחיו נוסעים איתו לכל טורניר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully