וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד טוענים: באיירן מינכן מפעילה לחץ על השופט

העיתונים בספרד טענו כי היינקס ומולר ניסו להלחיץ את השופט צ'אקיר לפני המפגש בין השתיים הערב (21:45, ערוץ 13). בואטנג ורובן במדריד, אלבר הקליט סרטון תמיכה והאוהדים כבר ברחובות

ריאל מדריד תארח את באיירן מינכן הערב (שלישי, 21:45, ערוץ 13) לגומלין חצי גמר ליגת האלופות. כזכור, הבלאנקוס ניצחו 1:2 במשחק הראשון במינכן אחרי שחזרו מפיגור בזכות שערים של מרסלו (43) ומרקו אסנסיו (56) שביטלו שער מוקדם יותר של יוזואה קימיש (27). הקבוצה של זינדין זידאן רוצה להשלים זכייה שלישית ברציפות בליגת האלופות וכדי לעשות את זה ולהגיע לגמר בקייב, היא תצטרך קודם כל לשמור על היתרון שלה מול אלופת גרמניה.

עוד בנושא:
רוברט לבנדובסקי סופג ביקורת חריפה: "עצלן וחסר חשק"
מחר, 21:45: רומא מארחת את ליברפול

במארקה הכינו את רשימת הביקורים של באיירן מינכן בסנטיאגו ברנבאו והמפגשים האחרונים שלה שם מול ריאל מדריד על מנת לעודד את האוהדים המקומיים וציינו כי באיירן ניצחה בסך הכול פעמיים במדריד את ריאל, סיימה פעם אחת בתיקו והפסידה תשע פעמים. כמו כן ציינו שם שבאיירן הודחה ארבע פעמים ברציפות מול קבוצות ספרדיות: ריאל מדריד בחצי הגמר ב-2014 וברבע הגמר אשתקד, ברצלונה ב-2015 ואתלטיקו מדריד ב-2016 (בשני המקרים בחצי הגמר).

בספרד גם טענו שבאיירן מנסה להפעיל לחץ על השופט ג'ונייט צ'אקיר אחרי שבעונה שעברה קופחה בבירור בברנבאו עם כרטיס אדום מפוקפק מאוד לעבר ארתורו וידאל ושני שערים של כריסטיאנו רונאלדו מעמדת נבדל שאושרו. "אני מקווה מאוד שהשופט אובייקטיבי, שישפוט בצורה נכונה ושהשחקנים יהיו אלה שיכריעו את ההתמודדות ולא השופט", אמר יופ היינקס לקראת המשחק, "כדי לזכות שלוש פעמים בליגת האלופות בארבע עונות אתה צריך הרבה כישרון, אבל גם מזל ברגעים מסוימים ועם השופטים". תומאס מולר אמר: "אנחנו מרוכזים רק במשחק. יש על השופטים כבר מספיק לחץ, כולם יודעים מה קרה כאן בעונה שעברה עם שני השערים מנבדלים של מדריד והפנדל שנשרק העונה נגד יובנטוס. האווירה לא צריכה להשפיע על השופטים".

אוהדי באיירן ברחובות מדריד

באס הכינו כתבה עם חמש סיבות לפחד מבאיירן מינכן וציינו בין היתר את יכולת הכיבוש של רוברט לבנדובסקי, שכבש רביעייה מול ריאל מדריד במדי בורוסיה דורטמונד בחצי הגמר ב-2013. הסיבה השנייה היא הרצון של חאמס רודריגס בנקמה בריאל מדריד ובמאמן זינדין זידאן, שלא ספר אותו בעונה שעברה. הסיבה השלישית היא העובדה שיופ היינקס בדרך כלל מגיע לגמר בליגת האלופות. המאמן הוותיק זכה עם ריאל מדריד בגביע ב-1998 ועם באיירן מינכן ב-2013 וגם הגיע עם הבווארים לגמר והפסיד שם לצ'לסי בדו קרב פנדלים ב-2012. הסעיף הרביעי נוגע לניסיון הרבה שיש בסגל של באיירן מינכן ושם מופיעים כדוגמה גם מנואל נוייר וג'רום בואטנג, שבכלל לא נכללים בסגל בשל פציעות. הסיבה החמישית נוגעת להיסטוריה בין שני המועדונים, שנפגשו 25 פעמים וריאל מובילה 11:12 כששניים מהמפגשים ננעלו ללא הכרעה. למרות המאזן החיובי באיירן נחשבה במשך שנים לאחת היריבות הקשות ביותר של ריאל.

בבאיירן, מנגד, החליטו להפתיע את השחקנים והטיסו אל המשחק את ג'רום בואטנג ואריאן רובן הפצועים כדי שיהיו עם הקבוצה וינסו לעזור בצד המנטאלי. בקבוצה ייאלצו כמובן להסתדר ללא מנואל נוייר, ארתורו וידאל, קינגסלי קומאן וגם בלי ג'רום בואטנג ואריאן רובן שנפצעו במהלך המשחק הראשון. עכשיו בבאיירן גם חוששים שחאבי מרטינס לא יהיה כשיר כיוון שסבל מסחרחורת אחרי האימון ביום ראשון וגם במשחק הראשון מול ריאל חש לא בטוב. לפי הדיווחים בתקשורת הגרמנית, יופ היינקס נשא נאום מוטיבציה לשחקני באיירן והזכיר להם את "הנס של מילאן", אז הצליחו האדומים לחזור אחרי הפסד 2:0 ביתי מול אינטר במשחק הראשון עם 1:3 בחוץ. גם אז היה היינקס המאמן.

רונאלדו הברזילאי התראיין לתחנת רדיו ספרדית ואמר: "באיירן מינכן היא קבוצה גדולה ואני חושב שההתמודדות הזו עדיין לא הוכרעה. כל שחקן של באיירן יכול להכאיב לריאל. זה יהיה משחק קשה מאוד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ג'ונייט צ'אקיר שופט כדורגל. GettyImages
צ'אקיר/GettyImages

רובן ובואטנג בטיסה

אוהדי באיירן ברחובות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully