וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארה"ב טוענים: דיוויד בלאט, בודנהולצר ופיזדייל המועמדים המובילים לניקס

11 מאמנים כבר רואיינו לתפקיד, ולא מן הנמנע שאחד נוסף ירואיין בקרוב, אולם ב"ניו יורק פוסט" מציינים שלושה שטיפסו לראש הרשימה. בלאט: "בקרוב איפגש עם מספר קבוצות NBA"

מאמן דרושאפקה דיוויד בלאט. GettyImages
הותיר רושם חיובי. בלאט/GettyImages

"עדיין לא נפגשתי עם קבוצות NBA בינתיים. אפגוש כמה קבוצות NBA בעתיד הקרוב, יש שמועות על הניקס וגם על קבוצות אחרות. דרושאפקה בליבי עד תום העונה", כך אמר היום (שלישי) דיוויד בלאט בהתייחס לשמועות על מועמדותו לניו יורק ולפיניקס.

על אף הטענה שלא נפגש עם אף קבוצה, בארצות הברית כבר דווח שבלאט התראיין על ידי ראשי הניקס בספרד בשבוע שעבר. זאת ועוד: על פי דיווח ב"ניו יורק פוסט", בלאט, מייק בודנהולצר ודייויד ופיזדייל הם שלושת המועמדים המובילים לתפקיד כרגע.

ראשי הניקס סקוט פרי וסטיב פילס ראיינו עד כה 11 מועמדים (עוזר מאמן גולדן סטייט מייק בראון היה האחרון שבהם), ועל פי דיווחים, לא פוסלים לראיין גם מועמד מספר 12 - אולי דוק ריברס או טרי סטוטס, שעתידם בלוס אנג'לס קליפרס ופורטלנד לוט בערפל. מועמדותו של שחקן העבר מארק ג'קסון החלה לאבד גובה, וכרגע, עושה רושם שהמאבק של בלאט הוא עם מאמנה של אטלנטה עד לפני כשבוע, ומאמנה של ממפיס לשעבר.

בודנהולצר, שכבר הביע את רצונו לאמן את הניקס (ולא את פיניקס, שחשקה בו גם כן), מעורר עניין גם בקרב מילווקי, שצפויה להיאבק עליו בתקווה שיחליף את ג'ו פראנטי, ויכולה להציע סגל מפתה הרבה יותר.

פיזדייל, לעומת זאת, כבר התראיין למשרות באטלנטה, שארלוט ופיניקס.

עוד בנושא:

דיווח: דיוויד בלאט נכלל ברשימת המועמדים הסופית של פיניקס
דיווח: "ניו יורק ניקס מבצעת בדיקות רקע על דיוויד בלאט"
בארה"ב טוענים: "אם יקבל הצעה, מייק בודנהולצר יאמן את ניו יורק"

דייויד פיזדייל מאמן ממפיס גריזליס. GettyImages
מועמד למספר קבוצות נוספות. פיזדייל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully