וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: דיוויד בלאט נכלל ברשימת המועמדים הסופית של פיניקס

לא רק הניקס: גם הסאנס בוחנים ברצינות את מועמדותו של המאמן האמריקאי-ישראלי, שכנראה יתחרה על המשרה עם דייויד פיזדייל, סטיב קליפורד וג'ייסון קיד. מייק בודנהולצר הסיר את מועמדותו

דיוויד בלאט מאמן דרושאפקה. GettyImages
יתאים יותר לקבוצה שבונה מחדש? בלאט/GettyImages

המשרה "החמה" עבור דיוויד בלאט היא ככל הנראה בניו יורק ניקס, אבל במקביל נראה שנפתחות לו הזדמנויות בקבוצות נוספות. סוכנות הידיעות AP מדווחת הבוקר (שני) כי בלאט נכלל ברשימת המועמדים הסופית לאימון פיניקס סאנס, יחד עם דייויד פיזדייל, סטיב קליפורד וג'ייסון קיד.

בשלב זה, מועמדותו של המאמן הזמני ג'יי טריאנו לקבל את המשרה באופן קבוע הוסרה, ועל המשרה מתחרים ארבעה מאמנים בלבד. בסוף השבוע האחרון נודע כי מייק בודנהולצר, שהוזכר אף הוא כמועמד להצטרף לקבוצה, החליט להסיר את עצמו מרשימת המועמדים.

עוד בנושא

הניקס ממשיכים לשקול את מועמדותו של בלאט: "ישפר את פורזינגיס"
עוד הצגה לפנתאון: לברון סחף את קליבלנד לחצי גמר המזרח
יוסטון פתחה את הסדרה מול יוטה בניצחון קליל, 41 נקודות להארדן

ג'ייסון קיד מאמן מילווקי באקס. AP
גם הוא ברשימה. ג'ייסון קיד/AP

עוד מאמנים ששמותיהם הועלו הם עוזר מאמן סן אנטוניו ג'יימס בורגו, עוזר מאמן טורונטו ניק נרס ועוזר מאמן ניו אורלינס כריס פינץ', אם כי נראה שהם נמצאים כעת בעדיפות נמוכה מפאת חוסר נסיונם.

המנהל המקצועי של הסאנס ריאן מקדונו אמר בסוף השבוע שהקבוצה מחפשת "מאמן עם אישיות חזקה שיוציא את המקסימום מהכישרונות הצעירים שבסגל, ויישאר זמן רב". לקבוצה אכן יש כמה כישרונות צעירים לא רעים בכלל, בראשם דווין בוקר, כמובן. המטרה הראשונית תהיה להצעיד את הסאנס בטווח של שנה-שנתיים חזרה לפלייאוף, אחרי שנעדרה משם בשמונה השנים האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully