וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב גיששה אצל אנדראה טרינקיירי לגבי העונה הבאה

1.5.2018 / 15:35

בשל האכזבה הגוברת מנבן ספאחיה, הצהובים החלו לחשוב על החלפתו בעונה הבאה, ושמו של האיטלקי שכבר היה מועמד בעבר עלה פעם נוספת. הקבוצה הגיבה: "מדובר בהמצאה, לא פנינו לאף מאמן"

one

ראשי מכבי תל אביב נמצאים בלחץ גדול עקב מצבה הרעוע של הקבוצה והתוצאות הרעות בליגה. הצהובים רשמו רק ניצחון אחד בארבעת המחזורים האחרונים וההפסד ביום ראשון מול מכבי אשדוד באר טוביה תרם כמובן למתיחות ההולכת וגוברת בין ראשי הקבוצה לבין נבן ספאחיה. כבר לפני כחודש, אמר גורם בכיר במועדון לוואלה! ספורט כי "סיכוייו של ספאחיה להמשיך לעוד עונה קלושים מאוד" ועתה מתברר כי גורמים במכבי תל אביב פועלים הלכה למעשה: בקבוצה גיששו ובדקו את האפשרות להחתים את המאמן אנדראה טרינקיירי לעונה הבאה.

שמו של האיטלקי, שאימן העונה את באמברג, כבר עלה בעבר מספר פעמים בהקשר לאימון הצהובים. לפני חודשיים הוא עזב את המועדון הגרמני ועבר ניתוח בכתפו, ועוד לפניו נעדר ממספר משחקים של קבוצתו. במהלך העונה הוא הגיע עם באמברג ליד אליהו וקיבל זר פרחים ממכבי תל אביב לפני הפתיחה. בעבר, הוא הוביל את באמברג לשלוש אליפויות גרמניה.

יש לציין כי לספאחיה ישנו חוזה מובטח לעונה הבאה, ובקבוצה מאוד לא מרוצים מכך שיצטרכו לשלם לו את החוזה, סכום העומד על כ- 750 אלף דולר לעונה.

ממכבי תל אביב נמסר בתגובה לידיעה: "מדובר בהמצאה. מכבי לא דנה בנושא, לא פנתה ולא 'גיששה' אצל אף מאמן. יש לא מעט גורמים אינטרסנטיים ששותלים ידיעות שקריות ונהנים מהתוצאות הנגרמות מכך. חבל שאותם גורמים מקבלים במה".

עוד בנושא

מכבי תל אביב: כעס על ספאחיה אחרי אשדוד, תקרית מהעבר עם ג'קסון נחשפת
במכבי ת"א מאוכזבים מהתנהלותו של ספאחיה: "ככה לא מגיעים למשחקי עונה"
סטראטוס פרפרוגלו: "הופתעתי כשירושלים לא נתנה לי ללכת"

מאמן באמברג אנדראה טרינקיירי. GettyImages
הפעם הוא יגיע? טרינקיירי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully