וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: כעס על ספאחיה אחרי אשדוד, תקרית מהעבר עם ג'קסון נחשפת

30.4.2018 / 8:36

המאמן צרח על שחקניו אחרי ההפסד: "כאילו מעולם לא שיחקתם כדורסל". לפני מספר שבועות: תומאס, קיין וקול התווכחו עם ג'קסון, שלא נותר חייב. במכבי תל אביב מכחישים: "לא היה שום פיצוץ"

one

מכבי תל אביב ממשיכה בהתרסקות שלה ואמש (ראשון) היא שוב הפסידה, הפעם 86:79 מול מכבי אשדוד הלהיט של הליגה. הלחץ במועדון הצהוב ממשיך להתגבר, כאשר במהלך הרבע האחרון נבן ספאחיה הלחוץ צרח על שחקניו ואמר להם: "אתם בפאניקה , לוקחים החלטות לא נכונות. כאילו אף פעם לא שיחקתם כדורסל".

עוד בנושא:

שוב הפסד, שוב לחץ: מכבי תל אביב הפסידה 86:79 לאשדוד הלוהטת
ספאחיה: אנחנו חייבים לחזור למסלול הנכון

מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה. לירון מולדובן
לא מצליח לעצור את כדור השלג. נבן ספאחיה/לירון מולדובן

לא מעט ביקרות נמתחת מאחורי הקלעים אצל ראשי הקבוצה על נבן ספאחיה, כאשר חברי הנהלת הקבוצה, שהגיעו למשחק אמש, נראו זועמים בסיום. כידוע, בקבוצה יש לא מעט מאבקי אגו, כשדשון תומאס דומיננטי מאוד בחדר ההלבשה. אמש תומאס דיבר בסמוך למחצית באופן תקיף מאוד עם כרם משעור והעיר לו בתקיפות רבה על מהלכיו במשחק.

מאבקי האגו בחדר ההלבשה גרמו לפני מספר שבועות אף לוויכוח בין השחקנים כשתומאס, דיאנדרה קיין ונוריס קול, על פי גורמים המעורים בחדר ההלבשה, העירו בתקיפות לפייר ג'קסון, שלא נותר חייב, אחרי שהיה ויכוח קשה בין הצדדים. ג'קסון מיעט לדבר עם השלושה ועל פי גורמים בקבוצה "נוצרה מחנאות לאחר התקרית הזו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקן מכבי תל אביב ג'רמי פארגו. מגד גוזני
הגיע וראה עוד הפסד. ג'רמי פארגו/מגד גוזני

מי ש"זכה" להצצה על מצבה העדין של מכבי הוא ג'רמי פארגו, שהגיע אתמול לישראל ונותר על המגרש למשך דקות ארוכות. פארגו מתחיל להבין לאיזו עונה מסוייטת של הקבוצה הוא נקלע. הגארד עבר את הבדיקות הרפואיות ויתחיל היום להתאמן עם הקבוצה.

מייקל רול סיכם את ההפסד: "הם הגיבו לכל הריצות שלנו בריצות משלהם. אנחנו רצנו והם קלעו המון זריקות גדולות. אסור לנו לכרות כזה בור, נלמד מזה, נלך קדימה ולא נרקוד טנגו עם עצמנו". לשאלה האם מכבי אשדוד היא הקבוצה הטובה בישראל, השיב רול: "מכבי תל אביב היא הקבוצה הטובה בישראל".

במכבי מסרו בתגובה: "גם אם יהיה מי שינסה לצייר זאת אחרת, חדר ההלבשה של מכבי ת"א בריא. דשון תומאס וכרם משעור הם שחקנים חיוביים שמאבקי אגו הם מהם והלאה. לא היה פיצוץ לפני מספר שבועות בין קול, קיין וג'קסון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully