וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבן ספאחיה: "צריך לשוב למסלול הנכון שראוי למכבי תל אביב"

30.4.2018 / 0:07

מאמן הצהובים סיכם הפסד נוסף, הפעם לאשדוד: "היא היתה ראויה לניצחון, חזרנו פעמיים ולא ידענו להוציא לפועל". גרינברג: "העיקר שנישאר רעבים וצנועים". נמרוד לוי: "הכל בזכות בראד"

one

העונה המסויטת של מכבי תל אביב נמשכה הערב (ראשון) עם הפסד 86:79 למכבי אשדוד הלוהטת. "אשדוד הציגה כדורסל נפלא", פרגן נבן ספאחיה. "הם היו ראויים לניצחון. הם הציגו כדורסל טוב, קלעו זריקות לא פשוטות. חזרנו פעמיים למשחק, אבל לא ידענו איך להוציא את זה לפועל. מעייף להגיד את אותו דבר במסיבת העיתונאים, אבל אני יכול להגיד שנתאמן וננסה לתקן את הבעיות. לפני שנדבר על ג'רמי פארגו, צריך לזכור שפייר ג'קסון לא שיחק, אבל זה נשמע עכשיו כמו תירוץ. אנחנו צריכים לשוב למסלול הנכון שראוי למכבי. זו המטרה שלנו".

בצד המנצח, חגג בראד גרינברג והתמוגג משחקניו: "השחקנים הם החלק המשמעותי בקבוצה. הם מבינים איך לתקשר על המגרש, איך להיות שחקנים קבוצתיים, לעזור אחד לשני, זה הסוד של הקבוצה. ביום הראשון של האימונים ביקשתי שישחקו כולם ביחד קבוצה, יתחרו, יציגו הגנה והם מיישמים את זה. השחקנים מחבבים אחד את השני ובאים לעבוד כל יום, הם מתאמנים קשה והם נוחים לאימון. אני רוצה שנהיה הכי טובים שאפשר, לא משנה מה יקרה, העיקר שנישאר רעבים וצנועים, כי תמיד יש מה לשפר".

נמרוד לוי, שהיה מצוין עם 15 נקודות מול האקסית, הוסיף: "אנחנו מרגישים טוב ומשחקים ביחד. אנחנו עדיין רעבים ונמשיך לשחק חזק במשחקים הבאים ובפלייאוף. הצגנו הרבה אופי היום, גם כשמכבי חזרה ידענו לעצור את זה ולהיות חזקים מתי שצריך". לשאלה מה מיוחד בקבוצה, השיב לוי: "זה קודם כל בראד ומה שהוא עושה ומעניק לשחקנים. הוא מחבר בינינו וגם השחקנים וכולם רוצים את טובת הקבוצה".

מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה. לירון מולדובן
מה יהיה? ספאחיה/לירון מולדובן
שחקן מכבי אשדוד אדם אריאל. לירון מולדובן
אשדוד חיה בחלום. אדם אריאל/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully