וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי ת"א מאוכזבים מהתנהלותו של ספאחיה: "ככה לא מגיעים למשחקי עונה"

16.3.2018 / 14:24

בהנהלת מכבי העירו למאמן על התנהלותו, וגורם בכיר אמר לוואלה! ספורט: "אם הקבוצה לא תעלה להצלבה, סיכוייו להמשיך נמוכים מאוד". נוריס קול, שהשתולל בחדר ההלבשה, לא צפוי להמשיך

צילום ועריכה: קובי אליהו

1. ספאחיה שוב מאשים את השחקנים

"לקלוע עלינו 94 נקודות במשחק חשוב כזה? זה פשוט מאכזב", אמרו אמש (חמישי) במכבי תל אביב, והפנים החתומות של ראשי הקבוצה אמרו הכל. המאמן נבן ספאחיה הגיע למסיבת העיתונאים באיחור כשהוא נסער, ותלה את האשמה בשחקנים. "אולי אני המאמן של הקבוצה, אבל פשוט עשינו כל כך הרבה טעויות בסוף המשחק, שקשה לנצח ככה. דברים כאלו הורגים אותך. ב-20 הדקות הראשונות שיחקנו פשוט כדורסל רע".

כשהמאמן נשאל האם חש לחץ מיוחד במהלך המשחק, השיב: "לא הרגשתי לחץ שהפריע לי. השחקנים עשו טעויות, אולי הם הרגישו לחץ".

פייר ג'קסון, שהיה מנקודות האור הבודדות אמש בקבוצה וקלע 25 נקודות, הודה: "כולנו כועסים. זאת האווירה עכשיו, הערב קשה לכולנו אבל יש לנו משחק חשוב להתכונן אליו בשבת".

במכבי תל אביב מאוד מאוכזבים מהתנהלותו של המאמן נבן ספאחיה בשבועות האחרונים ובפרט מהמשחק אמש מול חימיקי. גורם בכיר אמר לוואלה! ספורט: "ככה לא מגיעים למשחק עונה". עוד הוסיף הגורם כי "אם הקבוצה לא תעלה להצלבה, הסיכויים של ספאחיה להמשיך קלושים מאוד".

בהנהלה העירו לספאחיה בשבועות האחרונים על התנהלותו מול השחקנים וההתפרצויות שלו, כשהם חוששים שהוא לא עומד בלחץ. יש לציין שלספאחיה יש חוזה לעוד שלוש שנים במכבי. עוד נודע לוואלה! ספורט, כי שחקן נוסף שלא צפוי להמשיך זה נוריס קול.

עוד בנושא

הפלייאוף מתרחק: מכבי תל אביב הפסידה 94:91 לחימקי
ספאחיה: "הטעויות הרגו אותנו. אולי השחקנים היו לחוצים"
באסקוניה הביסה את ז'לגיריס והתקרבה למכבי תל אביב

דיאנדרה קיין שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
אי אפשר להסתיר את התסכול. דיאנדרה קיין/ברני ארדוב

כבר במהלך המחצית הראשונה הודבקו לנוריס קול ארבע עבירות, מה שגרם לו לשחק 14 דקות בלבד. קול סיים עם 10 נקודות, אבל חסרונו הורגש היטב בדקות הארוכות בהן בילה על הספסל. "הוא אחד המנהיגים של הקבוצה ומהשחקנים הטובים ביותר ביורוליג, אז אם הוא לא משחק בחלק גדול מהמשחק זה מקשה עלינו. אנחנו צריכים אותו על הפרקט", ניתח ג'קסון.

ג'קסון האשים גם את עצמו בהפסד וטען ש"אני לא בכושר שאני צריך להיות, איבדתי יותר מדי כדורים. אני לא יכול לעשות את זה כרכז פותח".

אלכס טיוס, שתרם 10 נקודות ו-6 ריבאונדים, ניתח את סיכויי ההעפלה לפלייאוף בעקבות ההפסד: "יש עוד ארבעה משחקים, ביורוליג כל משחק משפיע. אתה כל הזמן יכול להסתכל אחורה ולומר: 'אילו רק ניצחתי במשחק ההוא'. צריך להתמקד בכל משחק בפני עצמו".

דשון תומאס התעודד מרוח הלחימה של הקבוצה אמש ואמר ש"שיחקנו חזק, נתנו מה שאפשר כדי לחזור, אבל החטאנו זריקות שאנחנו קולעים בדרך כלל, אבל חייבים להמשיך הלאה. לא היתה סיבה אחת להפסד, לא עשינו את כל העצירות הנכונות. אבל לפחות נלחמנו".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
נוריס קול שחקן מכבי תל אביב מול איגור ויאלצב שחקן חימקי מוסקבה. ברני ארדוב
"לא פעם ראשונה שצריך להרגיע אותו". נוריס קול/ברני ארדוב

2. קול השתולל, בקבוצה מעידים: "יש מאבקי שליטה בין השחקנים"

בעוד צעקות שמחה נשמעו מתוך חדר ההלבשה של חימקי, צעקות מסוג אחר לגמרי בקעו מחדר ההלבשה של הצהובים.

נוריס קול, שנקלע לבעיית עבירות, הטיח דברים קשים בחדר ההלבשה ושאל בזעם: "למה לא שיחקתי בסיום?". קול היה כל כך נסער עד שכמה מאנשי מכבי תל אביב נאלצו לגשת אליו ולהרגיעו באופן אישי, שלא ימשיך בהתנהלותו לעיני העיתונאים. "זו לא פעם ראשונה שצריך להרגיע את קול", אמרו במועדון, והוסיפו כבר בתחילת השבוע ש""המצב לא בריא, כי נראה שספאחיה חושב פעמיים אם להוריד את השחקן לספסל", דוגמא נוספת לכך, קיבלנו כבר אמש.

על פי גורם בקבוצה ישנה מתיחות בין השחקנים עצמם: "יש מאבקי שליטה בקבוצה בין כמה שחקנים. נוריס קול, פייר ג'קסון ודשון תומאס - כולם מרגישים שהם צריכים להיות דומיננטיים. זה גורם למתיחות בתוך הקבוצה".

שחקני מכבי תל אביב פייר ג'קסון, נוריס קול. ברני ארדוב
מאבקי כוח בחדר ההלבשה. ג'קסון וקול/ברני ארדוב

3. הישראלים שוב מתוסכלים

המשחק אמש הדגיש אפילו יותר מבדרך כלל כיצד הישראלים של ספאחיה נמחקו כליל. במשחק מול אותה חימקי בחודש נובמבר איתי שגב הציג יכולת טובה וסייע לניצחון, אולם אמש לא הוא, לא ג'ייק כהן ולא יובל זוסמן זכו לעלות על הפרקט. אמש הם מיהרו לצאת מחדר ההלבשה כשהאכזבה ניכרה על פניהם.

ספאחיה על כך במסיבת העיתונאים לאחר המשחק והשיב בלקוניות: "אני לא קובע לפי הדרכון מי ישחק. אני מחליט מה שאני מחליט בהתאם למשחק".

ממכבי תל אביב נמסר בתגובה לידיעה: "מדובר בספקולציות מיותרות וחסרות בסיס. לנבן חוזה ארוך טווח. טוב יהיה אם קוראי "וואלה! ספורט" לא ימהרו להתייחס בכובד ראש לציטוטים של גורמים עלומים".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully