וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב מודאגים מהיכולת, ספאחיה: "שיחקנו כבר 50 משחקים"

12.3.2018 / 8:06

התחושה בחדר ההלבשה הצהוב אחרי הניצחון על ירושלים היתה יותר של הקלה מאשר שמחה, גורם: "אנחנו לא נראים טוב, זה מדאיג". קול: "הבאתי אנרגיה כמנהיג, לא כל ניצחון יהיה יפה"

ברני ארדוב

1. מכבי תל אביב נחלצה אמש (ראשון) בעור שיניה מהפסד נוסף בליגה, הפעם במשחק הפיקנטי מול הפועל ירושלים עם 74:77 דרמטי. התחושות במתחם חדר ההלבשה לאחר המשחק היו בעיקר של הקלה יותר משמחה, כשגם ראשי הקבוצה הודו בסיום: "אנחנו לא נראים טוב. זה מדאיג". המאמן נבן ספאחיה הוסיף: "זה היה משחק פשוט קשה עבורנו. זה לא קל לשחק בפורמט הזה, שיחקנו כבר 50 משחקים. אני לא מחפש תירוצים ומרשה לעצמי להגיד את זה בזכות זה שניצחנו, היה לי קשה למצוא את השחקנים הנכונים על המגרש".

ג'ון דיברתולמיאו סיכם: "היה קשה, הם קבוצה טובה. ציפינו למלחמה, לא שיחקנו הכי טוב אבל אני מרוצה מאיך שהשתלטנו על המשחק ברבע הרביעי. ניצחון הוא ניצחון, אנחנו מרוצים מזה אבל הלילה עשינו המון טעויות שאנחנו צריכים ללמוד מהם ואנחנו צריכים לצאת מהרצף השלילי שממנו יצאנו"

על חוסר היציבות של השחקנים אמר הקפטן: "לא כל אחד יכול לשחק באותה רמה כל הזמן. זה חלק מהמשחק לכן אנחנו צריכים לעזור האחד לשני כשצריך וככה אנחנו משתפרים כקבוצה. פיגרנו ב- 12 נקודות ברבע האחרון אבל תמיד האמנו, הקהל היה מאחורינו 10 דקות זה המון זמן ותפסנו מומנטום. העלנו הילוך. השגנו עצירות בהגנה וקלענו בהתקפת המעבר וזה מה שאנחנו צריכים להמשיך לעשות".

עוד בנושא:

ספאחיה: "אין לנו אנרגיות, אנחנו עייפים", קטש: "חסר לנו שקט נפשי, זה פספוס"
ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה את הפועל ירושלים 74:77

שחקן מכבי תל אביב נוריס קול. ברני ארדוב
הפעם ספאחיה מיעט להחליף אותו. נוריס קול/ברני ארדוב

2. לא מעט מתיחות שוררת בין נבן ספאחיה ונוריס קול בחודשים האחרונים, כמו גם מאבקי אגו. קול מאוד לא מרוצה כשהמאמן מוריד אותו לספסל, כשבמכבי סיפרו כי הגערות של ספאחיה "לא עברו בשתיקה" כהגדרתם, מצד השחקן. מי שמשוחח עמו לא מעט במטרה להרגיעו הוא עמי ביטון, מנהל הקבוצה.

בסביבת הקבוצה אף הוסיפו כי "המצב לא בריא, כי נראה שספאחיה חושב פעמיים אם להוריד את השחקן לספסל", אולם אתמול קול היה הדומיננטי, כשסיים עם 22 נקודות.

"כל משחק אני נותן את מה שצריך, הפעם זו הייתה הקליעה, אבל המאמן תמיד בקשר איתי, כוותיק אני יודע מה אנחנו צריכים, אני לא אכזבתי אותו ואת הקבוצה מול ירושלים. כמנהיג הייתי צריך להביא אנרגיה בין אם זה בהגנה או בהתקפה, כמנהיג אתה חייב לראות מה הקבוצה צריכה. המשחק היה כמו דרבי, זה משחק יוקרתי עבור האוהדים והיה חשוב שהגנו על הבית שלנו".

על המשחק הוסיף קול: "לא כל ניצחון יהיה יפה אבל הניצחון הוא החשוב ביותר. להתחיל רבע רביעי בפיגור 12 זה דבר שקורה לעיתים תכופות בכדורסל". ומה לגבי האולסטאר? "אני יודע מה אני מביא כשחקן, אני לא דואג שלא הייתי באולסטאר, לא הייתי מאוכזב".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
עודד קטש מאמן הפועל ירושלים עם נבן ספאחיה מאמן מכבי תל אביב, עמי ביטון. ברני ארדוב
חווה רגעי לחץ לא פשוטים עד הניצחון. ספאחיה עם קטש/ברני ארדוב

3. הלחץ ניכר היטב במהלך המשחק של הצהובים אמש, עת היו בפיגור. ברבע השלישי שמעון מזרחי קם ממושבו בכיסאות הסמוכים לספסל והעיר בתקיפות למאמן, כשגם הקהל של מכבי הגיב בחוסר סבלנות והחל לשרוק בוז למכבי. "זו תקופה לא קלה, אבל המאמן התבקש להיות יותר סבלני עם השחקנים, להם נאמר שהם צריכים להיות ביחד ולשחק ביחד. יש שחקנים שאיבדו את הביטחון ", אמרו בקבוצה. "אבל צריך 'זיכרון קצר', לנוח ולהתכונן למשחק החשוב ביורוליג ביום חמישי", סיכמו.

דווין שוב בבית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully