וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספאחיה: "אין לנו אנרגיות, אנחנו עייפים", קטש: "חסר לנו שקט נפשי, זה פספוס"

מאמני מכבי תל אביב והפועל ירושלים לא היו מרוצים מהשחקנים שלהם בסיום המשחק בו ידם של הצהובים הייתה על העליונה. נוריס קול שקלע 22 לזכות מכבי תל אביב: "אני המנהיג של הקבוצה"

ברני ארדוב

מכבי תל אביב העצימה הערב (ראשון) את המשבר של הפועל ירושלים לאחר שגברה על האדומים 74:77 בקלאסיקו של הכדורסל הישראלי בהיכל. נוריס קול הוביל את קלעי הצהובים עם 22 נקודות. מבחינת ירושלים מדובר בהפסד שני רצוף תחת עודד קטש.

עוד בנושא
ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה את הפועל ירושלים 74:77
ליגת העל: הפועל חולון ניצחה את עירוני נס ציונה 87:92, הצגה לגלן רייס ג'וניור
ברצלונה פירקה את ריאל מדריד עם 72:94 בקלאסיקו. צפו בתקציר

מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה. ברני ארדוב
נבן ספאחיה (צילום: ברני ארדוב)/ברני ארדוב

המאמן המנצח נבן ספאחיה היה רחוק מלהיות מרוצה בסיום ואמר: "נלחמנו ולא ויתרנו. לבסוף ברבע האחרון מצאנו חמישה שחקנים שיכולים להגן. אמרתי בחדר ההלבשה בהפסקה לשחקנים שאין לנו אנרגיה מספקת. הרבע השלישי ממש לא היה טוב. אבל בסוף מצאנו את הכוח לנצח. פייר ג'קסון שיחק היום חולה. אנחנו צריכים לנוח כי אנחנו ממש עייפים. אין לנו אנרגיה. שיחקנו 50 משחקים ויש קבוצות בליגה שבקושי שיחקו 20. זה ההבדל".

נוריס קול הוסיף: "כמנהיג הקבוצה הייתי חייב למצוא דרך לעזור לקבוצה. וזה היה בקליע. עשינו הגנה טובה ברבע האחרון. צריך להמשיך עם ההגנה הזאת ובהתקפה צריך לקלוע. כשאנחנו קולעים אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מאמן הפועל ירושלים עודד קטש. ברני ארדוב
עודד קטש (צילום: ברני ארדוב)/ברני ארדוב

מנגד, המאמן המפסיד עודד קטש אמר: "היה חסר לנו קצת שקט נפשי ברבע הרביעי. שיחקנו מהר מדי. בלי לעשות מה שרצינו מבחינה התקפית. הושפענו מהלחץ שלהם. עשינו משחק טוב ולכן יש תחושת פספוס. דייסון זעם על הספסל? לא קרה כלום. לפעמים שחקנים לא אוהבים החלטות כאלו ואחרות. נמשיך לדבר על זה לא פה, זה לא אמור לקרות. השחקנים שלי מקצוענים לא צריך להרים אותם. צריך לעשות שבוע אימונים טוב ולהגיע למשחק הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully