וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבן ספאחיה: "הטעויות הרגו אותנו. אולי השחקנים היו לחוצים"

15.3.2018 / 23:10

הקרואטי סיכם את ההפסד הכואב של מכבי תל אביב לחימקי: "אני המאמן, אבל קשה לנצח עם הטעויות של השחקנים". לצהובים נותרו שלושה משחקי חוץ, כולל אחד אצל באסקוניה, לה לוח נוח יותר

מכבי תל אביב הסתבכה הערב (חמישי) במאבקב על הכרטיסים שנותרו לפלייאוף היורוליג, לאחר שהפסידה בביתה 94:91 לחימקי מוסקבה בתום משחק צמוד במחזור ה-26. ההפסד הזה הרחיק את הצהובים מהמקום השביעי, אליו הייתה עולה במקרה של ניצחון, וכעת באסקוניה מאיימת על מקומה ברבע הגמר.

כעת למכבי תל אביב נותרו לא פחות משלושה משחקי חוץ, כולל קרב ישיר באולמם של הבאסקים. הצהובים ישחקו ביום שלישי בטורקיה מול פנרבחצ'ה, יומיים לאחר מכן יארחו את פנאתינייקוס במשחק הבית האחרון של העונה ואז ייצאו לשני משחקים בספרד: אצל באסקוניה ואצל ולנסיה. לעומת זאת, לבאסקוניה יש שלושה משחקי בית ומפגשים עם יריבות שסיימו את העונה.

עוד בנושא:
מכבי תל אביב הפסידה 94:91 בבית לחימקי מוסקבה
לא עובד בשביל אף אחד: כלוב הזהב של אלכסיי שבד בחימקי

דיאנדרה קיין שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הפסד כואב. דיאנדרה קיין/ברני ארדוב

נבן ספאחיה עקץ את השופטים בסיום: "לפני הכל אני רוצה להגיד שהיו כמה פעמים העונה שהמאמן היריב בא לכאן ואמר שהשופטים גנבו לו את המשחק. אני מקווה שהערב המאמן של חימקי לא התלונן על השיפוט".

הקרואטי הוסיף: "עשינו כל כך הרבה טעויות, לפעמים קשה להבין את חוסר התקשורת. בסופו של יום אני המאמן ואני האחראי. אבל קשה לנצח משחק כל כך חשוב עם טעויות כאלו. אלו הדברים שהורגים אותך. נלחמנו, אבל לפעמים זה לא מספיק, אתה צריך שתהיה לך איכות. בסופו של יום הייתה להם יותר איכות".

ספאחיה נשאל אם הוא הרגיש לחץ מיוחד בגלל החשיבות של המשחק והשיב: "אני? לא... אולי השחקנים הרגישו את הלחץ כי קשה להבין את הטעויות שלהם".

נבן ספאחיה מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
נלחמנו, אבל לפעמים זה לא מספיק". ספאחיה/ברני ארדוב

דיאנדרה קיין, שקלע 13 נקודות ולקח 9 ריבאונדים עבור מכבי תל אביב, אמר בסיום: "זה הפסד קשה. מול הקהל שלנו, היינו צריכים את הניצחון כדי לשפר את המצב שלנו בטבלה. נלחמנו, נתנו הכול, אני גאה בשחקנים. הם קלעו זריקות קשות, היה משחק גדול ולצערי בסופו הפסדנו".

ג'ון דיברתלומאו אמר: "אני לא חושב שההפסד היום משמעותו שאנחנו לא מספיק טובים לפלייאוף. אני דווקא חושב שיש לנו את הכישרון ומוסר העבודה כדי להגיע לשם, אבל זו מלחמה. למרות ההפסד היום, אנחנו תלויים בעצמנו. צריך לתת קרדיט לחימקי, מצד שני אנחנו לא עשינו את מה שאנחנו צריכים".

יורגוס ברצוקאס, מאמנה היווני של חימקי, סיכם: "קודם כל, אני חייב לתת קרדיט לשחקנים שלי. האווירה הזו מאוד קשה, אז לנצח כאן זה חשוב מאוד. ברגע מאוד מכריע של העונה, עשינו את הניצחון הגדול הזה ללא הרבה שחקנים. עם הרבה פציעות, הרבה בעיות. אני חייב לתת קרדיט לשחקנים שלי".

איש המשחק אנתוני גיל הוסיף: "נלחמנו כל המשחק והשגנו את הניצחון, שזה מדהים עבורנו. היינו צריכים את הניצחון הזה כדי לקחת את חימקי למקום בו המועדון מעולם לא היה. אנחנו מנסים לעשות משהו מיוחד העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully