וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הפסידה לחימקי מוסקבה 94:91 ביורוליג

משחק דרמטי ביד אליהו הסתיים במפח נפש עבור הצהובים, שפספסו עלייה למקום השביעי ונמצאים בסכנה ממשית של אי העפלה לפלייאוף. פייר ג'קסון הוביל עם 25 נקודות, אבל ההגנה שוב לא עמדה במבחן

פייר ג'קסון שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ההצגה של ג'קסון לא הספיקה. ג'קסון/ברני ארדוב

מכבי תל אביב הפסידה הערב (חמישי) 94:91 לחימקי מוסקבה ביד אליהו ופספסה הזדמנות לעלות למקום השביעי על חשבון הקבוצה הרוסית. הצהובים פיגרו לאורך מרבית המשחק, נלחמו ונשארו בתמונה, אבל לבסוף נכנעו אחרי עוד תצוגה הגנתית נרפית. ניצחון כאמור היה מעלה את נבן ספאחיה וחבורתו למקום השביעי, אבל ההפסד מציב את המקום השמיני בסכנה.

ביום שלישי מכבי תל אביב תתארח אצל פנרבחצ'ה החזקה ויומיים לאחר מכן היא תשחק נגד פנאתינייקוס בבית. כשנותרו ארבעה משחקים עד סיום העונה הסדירה, הצהובים בבעיה. אם ההגנה לא תשתפר, יהיה להם קשה מאוד להגיע לפלייאוף.

לפני המשחק נערך טקס לכבודו של דווין סמית'. שחקן העבר האמריקאי נכנס להיכל התהילה של מכבי תל אביב הגופיה שלו נתלתה על תקרת ההיכל. סמית' בן ה-34 שיחק במכבי תל אביב בשנים 2011-2017 וזכה איתה ביורוליג (2014), שתי אליפויות וחמישה גביעים.

עורך הדין שמעון מזרחי יושב ראש מכבי תל אביב עם דווין סמית', דייויד פדרמן. ברני ארדוב
טקס יפה. דווין סמית'/ברני ארדוב
דיאנדרה קיין שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
דיאנדרה קיין לא מאמין שזה קורה/ברני ארדוב

רבע 1

מכבי תל אביב נטלה את ההובלה בדקות הפתיחה, אבל לא הצליחה לברוח, כשאחכסייס שבד ואנתוני גיל משארים את הרוסים בתמונה (11:13 לצהובים אחרי 4:44 דקות). המהלכים הבאים היו מאוד מפוזרים בשני הצדדים, אבל חימקי השלימה ריצת 0:9 כדי לעלות ל-13:17 ולהוליך בסיום הרבע 19:21.

אלכסיי שבד שחקן חימקי מוסקבה. ברני ארדוב
שיא קריירה של 12 אסיסטים. שבד/ברני ארדוב

רבע 2

שתי שלשות רצופות של סרגיי מוניה בן ה-34, העלו את חימקי ל-19:27. מהלך של ארבע נקודות של ג'ונה בולדן הוריד, אבל הרוסים לקחו כמה ריבאונדים בהתקפה, הפכו אותם לנקודות וכבר עלו ל-25:36. חימקי שמרה על יתרון דו ספרתי במשך כמה דקות, אבל עד סיום המחצית מכבי תל אביב הורידה ל-44:39.

נוריס קול שחקן מכבי תל אביב מול סרגיי מוניה שחקן חימקי מוסקבה. ברני ארדוב
מוניה מקשה על קול/ברני ארדוב

רבע 3

חימקי עלתה לפלוס 7 עם פתיחת המחצית השנייה, אבל מכבי תל אביב לא נתנה לא לברוח שוב. גם כשהרוסים עלו ל-54:61, דשון תומאס קלע שלשה. ההגנה הצהובה לא הייתה מספיק טובה וכך נמנע מהפך במשך דקות ארוכות, עד ששלשה נוספת של תומאס קבע את התוצאה אחרי שלושה רבעים: 65:66 למכבי תל אביב.

דשון תומאס שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
נכנס לעניינים ברבע השלישי. תומאס/ברני ארדוב

רבע 4

בפתיחת הרבע האחרון סל רדף סל ואחרי שתי דקות זה 72:72. חימקי שוב עלתה ליתרון, עשתה גם עצירה בהגנה ושלשה של איגור ויאצב העלתה אותה ל-72:77. שלשות של דיאנדרה קיין ופייר ג'קסון כפו משחק צמוד. הדרמה הגיעה לשיאה עם 86:86 בתוך הדקה האחרונה, אבל גיל צלף מחוץ לקשת כשעל השעון 36.8 שניות. זה כבר היה יותר מדי בשביל מכבי ובסיום 91:94 לחימקי.

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: פייר ג'קסון 25 (5 מ-9 ל-3) ו-7 אסיסטים, דשון תומאס 16, דיאנדרה קיין 13 ו-9 ריבאונדים, אלכס טיוס ונוריס קול 10 כ"א, מייקל רול 7, ג'ונה בולדן וארט פראחוסקי 4 כ"א, ג'ון דיברתולומאו 2.

קלעו לחימקי: אנתוני גיל 24, אלכסיי שבד 22 ו-12 אסיסטים (שיא קריירה), מלקולם תומאס 16, איגור ויאלצב 10, מרקו טודורוביץ' וסרגיי מוניה 6 כ"א, סטפן מרקוביץ' 5, צ'ארלס ג'נקינס 3, ג'יימס אנדרסון 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully