וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי בוסטון הקניטו את בן סימונס, ג'ואל אמביד עקץ אותם חזרה

הקהל קרא "אתה לא רוקי" לעבר כוכב הסיקסרס ולאחר מכן "אתה כן רוקי" לעברו של טייטום, שהשווה שיא של לארי בירד. גם דונובן מיטשל התערב בוויכוח. הסנטר: "האוהדים שלנו רועשים יותר"

עריכת וידאו: מתן חדד

אחרי שנאלצה להיאבק בשבעה משחקים מתישים מול מילווקי, לא רבים העניקו לבוסטון הפצועה סיכוי מול החבורה האנרגטית והמרשימה של פילדלפיה, שהגיעה הרבה יותר רעננה למשחק הראשון בחצי גמר המזרח. אלא שציפיות לחוד ומציאות לחוד: למרות שג'יילן בראון הצטרף לרשימת הנעדרים של הסלטיקס, הם הוכיחו בפעם המי יודע כמה שהם מסוגלים להתגבר על חיסורים בסגל ושאצלם השלם גדול מסך חלקיו, עם ניצחון גדול 101:117, שהעלה אותם ל-0:1 בסדרה.

עוד בנושא

בוסטון הפצועה ניצחה את פילדלפיה ועלתה ל-0:1
ג'יימס הארדן מציג: כך מקרקסים את אחת ההגנות הטובות בעולם
דיווח: דיוויד בלאט נכלל ברשימת המועמדים הסופית של פיניקס

שחקן בוסטון ג'ייסון טייטום, שחקן פילדלפיה בן סימונס. AP
המאבק בין סימונס לטייטום רק החל/AP

המספרים

* ג'ייסון טייטום הפך לרוקי השני של בוסטון שקולע 25 נקודות לפחות במשחק פלייאוף מאז שנת 1954, מלבד לארי בירד שעשה את זה שלוש פעמים.

* טייטום הוא הסלטיק הראשון מאז בירד ב-1980 שקולע 28 לפחות במשחק פלייאוף.

* הוא גם הרוקי השני ב-20 העונות האחרונות ב-NBA שקלע שלוש פעמים רצופות 20 נקודות לפחות בפלייאוף. רק לדונובן מיטשל (7) יש רצף ארוך יותר.

* זו הייתה הפעם ראשונה מאז 1987 ששלושה שחקני בוסטון קלעו 25 לפחות במשחק פלייאוף בלי הארכה - אז היו אלה בירד, קווין מקהייל ורוברט פאריש.

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה

התגובות

"זה מתחיל בהגנה. לדעתי שמרנו חרא, גרוע מאוד כל הערב", אמר בסיום ג'ואל אמביד המאוכזב, "זה לא מי שאנחנו, ללא ספק. אני חושב שעם כל מי שחסר, אנחנו קבוצת ההגנה הטובה בליגה. יש הרבה דברים שתיכננו לקראת המשחק ולא ביצענו".

גם מאמנו, ברט בראון, הודה: "זו הייתה אחד התצוגות ההגנתיות החלשות שלנו. זה היה משחק מאוד חלש שלנו. צריך לתת קרדיט לבוסטון, הם לא נתנו לנו להיכנס בכלל למשחק. נצטרך לתקן כמה דברים. אני אנסה לגבות את המילים שלי בעבודה עם הקבוצה. טייטום היה נפלא, יש לו עונה יוצאת מהכלל. הוא משחק בצורה בוגרת יותר ממה שקורות החיים שלו מרמזים".

"הוא היה מצוין, מאוד עקבי", החמיא גם בראד סטיבנס לכוכב שלו, "הוא קלע כמה זריקות קשות וגם הגיע עד לטבעת, עשה מהלכים גדולים. הוא הגיע לקו, כפי שהיינו צריכים, בזכות החדירות שלו".

במהלך המשחק תרם הקהל בגארדן את הזווית שלו למאבק על תואר "רוקי העונה" בין טייטום לבן סימונס. ראשית, האוהדים קראו לעבר כוכב הסיקסרס "אתה לא רוקי" (מכיוון שבעצם נבחר בדראפט בשנה שעברה, לפני שהחמיץ את כולה בשל פציעה) ובהמשך קראו "אתה כן רוקי" לעבר השחקן המוביל שלהם. "לא אכפת לי. זה לא מפריע לי בכלל", אמר סימונס, וטייטום יישר קו: "בשלב הזה אני ממוקד רק בלנצח, לא במאצ' אפ פרטי מול אף אחד". כשנשאל האם לדעתו הוא רוקי טוב יותר מסימונס, חייך וחשב רגע לפני שהשיב: "אין תגובה".

גם אמביד נשאל לגבי הסוגייה, והשיב בעקיצה משלו לעבר אוהדי בוסטון. "הם בסדר", אמר, "אני חושב שהאוהדים שלנו רועשים יותר. הם לא הטרידו אותי".

גם דונובן מיטשל, שהוא המועמד הבכיר השלישי לתואר "רוקי העונה", הביע את דעתו בוויכוח:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully