וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון חוששת מאיבוד הביתיות בפלייאוף: "יש זמן לעצור את הנפילה"

30.4.2018 / 9:10

הקבוצה הדועכת רשמה הפסד חמישי ברציפות, טי ג'יי קליין: "לגלן רייס הייתה השפעה רבה, צריכים למצוא את עצמנו מחדש". ביקורת על חלק מהשחקנים: "יש כאלה שלקחו צעד אחורה, זה מאכזב מאוד"

one

הנפילה של הפועל חולון מסרבת לעצור, ואמש (ראשון) רשמה הקבוצה של דן שמיר את הפסדה החמישי ברציפות, כשהובסה 89:65 בדרייב אין בידי הפועל תל אביב. חולון הייתה צמודה לאדומים לאורך רוב שלבי המשחק, אלא שבמצב של 61:57 לרעתה היא איבדה כדור בהתקפה וקרסה, כשהיריבה יוצאת לריצה מדהימה של 2:28. כל הנסיונות של דן שמיר לעצור את הנפילה לא צלחו, ובחולון נשארו מתוסכלים מאוד.

"אין מה להסתיר פה, הקבוצה הולכת לכיוון אחד, וזה לאבד את יתרון הביתיות", אמר אחד מאנשי חולון אמש, "יש עוד מספיק זמן כדי לעצור את הנפילה ולהגיע בסדר לפלייאוף, אבל יש עוד מספיק זמן גם כדי לסיים את העונה הזאת במקום השביעי וללא כוחות לפלייאוף". חלק משחקני חולון ספגו ביקורת מאנשי המועדון: "יש שחקנים שפשוט לקחו צעד אחורה מהרגע שגלן רייס שוחרר, כאילו האחריות עליהם גם ירדה. זה מאכזב מאוד".

עוד בנושא

הפסד חמישי רצוף: חולון הובסה 89:65 בידי הפועל תל אביב
הפועל חולון שוב קרסה, דן שמיר: "ימים לא טובים, אין לאן לברוח"

גיא פניני, הספסל של הפועל חולון. מגד גוזני
זה כבר משבר. שחקני חולון/מגד גוזני

אחד מאותם שחקנים הוא גיא פניני, שאמש סיים בלי נקודות, והיה נראה לא מרוצה בירידה מהמגרש. מאז התקרית עם רייס רושם פניני 5.5 נקודות למשחק, כשהוא קולע רק 4 שלשות מ-23 נסיונות. ג'ו אלכסנדר, שקלע 3 נקודות למשחק בשלושת המשחקים הקודמים, קלע 17 אמש, וטו הולוואי, שבמועדון מצפים שייקח את הקבוצה על הכתפיים, רושם 7.3 נקודות בממוצע בשלושת המשחקים האחרונים.

"שלושת הרבעים הראשונים היו מלחמה, הרבה פיזיות, הייתה מוטיבציה משתי הקבוצות, מהרגע שהתחיל הרבע הרביעי היה להם מומנטום, והם ריחפו ממה שהם קיבלו מהקהל, אנחנו צריכים לדעת להכתיב את מה שאנחנו רוצים לעשות", סיכם את ההתמודדות טי ג'יי קליין, "אנחנו קבוצה חדשה, הכל חדש, כמה שאנחנו מטיפים שאנחנו קבוצה, לגלן היה הרבה השפעה, אנחנו צריכים למצוא את השיטה החדשה, זה ייקח זמן, יש עוד זמן עד הפלייאוף. פתחנו פער בשני הסיבובים הראשונים, ואנחנו צריכים עכשיו למצוא את עצמנו מחדש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully