וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון שוב קרסה, דן שמיר: "ימים לא טובים, אין לאן לברוח"

29.4.2018 / 21:59

מחזיקת הגביע ספגה הפסד חמישי ברציפות, הפעם 89:65 להפועל תל אביב, ומאמנה הודה: "הגלגל הסתובב עלינו, צריך לחזור לעשות דברים טובים". פרנקו: "אם נהיה באופוריה, נחטוף בדרבי"

one

הקריסה של הפועל חולון נמשכת. מחזיקת גביע המדינה הובסה הערב (ראשון) 89:65 להפועל תל אביב בדרייב אין, והמקום הראשון ממשיך להתרחק ממנה. "הימים הם לא טובים", הודה דן שמיר. "לפני שבוע מול אשדוד גם הובסנו, כל מה שאני יכול להגיד יישמע כתירוץ. זה ברור שמי שאוהב ספורט אוהב את זה שהגלגל מסתובב. אנחנו חווים את זה חזק, הגלגל הסתובב עלינו, אין לאן לברוח.

"יש לנו בסך הכל שחקנים שיודעים לשחק, ואני לא אומר לשכוח את מה שקרה, אבל צריך להתרכז במה צריך לעשות. כולם צריכים לעשות יותר כדי שנשחק יותר שוטף, ויותר מדויק. כשהימים הם לא טובים, זה משפיע על המצב המנטלי, זה הרבה רוח, הרבה ביטחון, הדברים האלה הם חלק מהמשחק וחלק מהחיים שלנו. הכל בשליטה שלנו, גם המצב המנטלי וגם המקצועי. אנחנו לא במצב טוב, אבל השחקנים האלה עשו דברים טובים ויפים, צריכים לחזור לעשות אותם".

מנגד, המאמן המנצח דני פרנקו סיכם: "אנחנו לא עושים שום דבר שונה או חדש, קצת התאמות, אבל עובדים אחד בשביל השני, והכדור זז מיד ליד, וכשהוא לא, יותר קשה לנו. המפתח שלנו זה לשמור על הכדור, כשאנחנו מאבדים כדורים אז אנחנו מקבלים נקודות קלות, טיפה מאבדים את היציבות. אתה לא יכול לסמן אצלנו שחקן שאם תעצור אותו, תעצור את הקבוצה. כשהיא עובדת טוב, היא נראית כמו היום. הדרבי? לי אין ממה להלחץ. אני בא לשחק מול קבוצה בעולם תקציבי אחר מאיתנו, באים לעשות הכי טוב שאנחנו יכולים, להשאיר הכל על המגרש. זה משחק של יוקרה. אם נהיה באופוריה נחטוף בדרבי, אני רוצה להאמין שנהיה חכמים מספיק להבין כמה כלים יש בצד השני, במיוחד מה שפארגו יכול לעשות".

מאמן הפועל תל אביב דני פרנקו. מגד גוזני
לא נלחץ מהדרבי. פרנקו/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully