וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לירן ליאני ישפוט את גמר הגביע: "תוצאה של הצטיינות מקצועית"

30.4.2018 / 8:49

שלושה חודשים אחרי שעמד במרכז השערורייה במשחק בין הפועל באר שבע למכבי תל אביב, קיבל השופט בן ה-40 את השיבוץ היוקרתי לשפוט בגמר גביע המדינה בין בית"ר ירושלים להפועל חיפה שייערך בטדי ב-9 במאי

צילום:שלומי גבאי עריכת וידאו:ניר חן

ההתאחדות לכדורגל הודיעה הבוקר (שני) על שיבוצו של לירן ליאני לשפוט את גמר גביע המדינה. במשחק היוקרתי בו ייפגשו בית"ר ירושלים והפועל חיפה באצטדיון טדי ביום רביעי הבא (ה-9.5) ישמשו דביר שמעון ורועי חסן כקוונים, שופטי הרחבה יהיו אוראל גרינפלד וגל לייבוביץ' והשופט הרביעי יהיה עידן ירקוני.

כזכור, ליאני בן ה-40 עמד רק לפני פחות משלושה חודשים בעין הסערה כששפט במשחק בין מכבי תל אביב להפועל באר שבע, בו שלף שלושה כרטיסים אדומים לג'ון אוגו, יובל שפונגין ולואי טהא, ולא אישר שער חוקי של אבי ריקן למרות שהכדור עבר בבירור את קו השער. אחרי המשחק אמר ליאני לוואלה! ספורט: "קשה לי לישון בלילה. הטעות היא עליי. מה שלוקח לפעמים עשרה הילוכים חוזרים כדי לזהות, אנחנו צריכים לשפוט באותה שנייה. חונכתי בפנימייה צבאית, למדתי מגיל צעיר מה זה לקחת אחריות וגם אם הייתי צריך לקבל כאן עזרה משופט הרחבה והקוון, אני לוקח כשופט ראשי את הטעות של השער שלא ראינו".

עוד בנושא

ליאני מגיב לסערה: "קשה לי לישון בלילה. הטעות היא עליי"
בינואר החליט ליאני לפרוש במפתיע משיפוט בינלאומי

לירן ליאני שופט כדורגל. ברני ארדוב
שיבוץ יוקרתי. לירן ליאני/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully