וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באופן מפתיע: לירן ליאני החליט לפרוש משיפוט בינלאומי

30.1.2018 / 14:58

ליאני, 40, שפט העונה במספר משחקים בליגה האירופית והיה גם מתוכנן לשפוט בשלב 32 הגדולות, אבל קיבל את ההחלטה המפתיעה. הוא ימשיך לשפוט בישראל וצפוי לנהל את המשחק המרכזי בין מכבי תל אביב להפועל באר שבע ביום ראשון

לירן ליאני שופט כדורגל. ברני ארדוב
ויתר על הרבה כסף. ליאני/ברני ארדוב

לירן ליאני, מבכירי השופטים בישראל, החליט במפתיע להחזיר את התג הבינלאומי שלו. ליאני שפט העונה במספר משחקים בליגה האירופית כשהאחרון היה בין ריאל סוסיאדד לזניט, והוא גם היה מתוכנן לשפוט בשלב 32 הגדולות שיתחדש בחודש הבא, אבל באופן הוא מפתיע הוא הודיע בשבוע שעבר במייל לאיגוד השופטים שהוא החליט לפרוש משיפוט בינלאומי.

ליאני בסך הכל בן 40, כך שהוא יכול היה לשפוט עוד חמש שנים ברמות האלה ולהכניס לא מעט כסף שמקבלים שופטים בינלאומיים מאופ"א, אך כאמור הוא החליט ביוזמתו להודיע על פרישה משיפוט בינלאומי ובאיגוד השופטים קיבלו זאת בהפתעה רבה.

ליאני ימשיך לשפוט כאן בארץ והוא צפוי לנהל את המשחק המרכזי בין מכבי תל אביב להפועל באר שבע ביום ראשון. יש לציין שליאני ואוראל גרינפלד שהינו גם בעל תג בינלאומי, הם השופטים המקצוענים היחידים באיגוד ואינם עוסקים בעבודה נוספת במקביל. מדובר בצעד יוצא דופן של ליאני מכיוון שהוא כרוך בויתור על הרבה מאוד כסף שנכנס משיפוט באירופה.

עוד בנושא

מכבי חיפה מאשרת: משא ומתן מתקדם עם הבלם אטיין ריינן
מכבי פתח תקוה: יוסי בניון סיכם לעונה וחצי
מכבי תל אביב בלחץ: המעידות ששינו את התוכניות של ג'ורדי קרויף
הפועל באר שבע תעשה ניסיון לצרף את דיא סבע ממכבי נתניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully