וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב בלחץ: המעידות ששינו את התוכניות של ג'ורדי קרויף

30.1.2018 / 10:20

רק לפני עשרה ימים מאמן מכבי תל אביב טען שהסגל עמוק והיה מלא ביטחון, אבל ההדחה מהגביע והמעידה מול בני יהודה שינו את המסלול והכניסו את הצהובים למאבק על קבהא וקאניוק. גם בלם זר עשוי להגיע

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: מתן חדד

ההדחה מגביע המדינה במשחק מול מכבי חיפה ותוצאת התיקו מול בני יהודה שלשום (ראשון) בליגה, הם אלה שהניעו את מכבי תל אביב לחשוב מחדש על כל נושא הרכש ולהיכנס עמוק לתוך המשא ומתן לצירוף הישראלים גידי קאניוק ומרוואן קבהא.

עוד בנושא

העברות בישראל, 30.1, כל העדכונים: מרואן קבהא בדרך להכרעה, בניון מתקרב למכבי פתח תקוה
מכבי נתניה חוגגת ניצחון על בית"ר: "נזכרנו כמה אנחנו טובים". דין מימוני צפוי להצטרף
הפועל באר שבע מקווה לצרף את קבהא, פקהארט בספק למכבי תל אביב

מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף. מגד גוזני
נאלץ לשנות כיוון מחשבה. קרויף/מגד גוזני

רק לפני עשרה ימים מאמן הקבוצה ג'ורדי קרויף סיפר כי הוא מתקשה לבחור 18 שחקנים לסגל, ושהוא מוצא את עצמו לפני כל משחק שולח ליציע כמה שחקנים טובים, וזה עוד לפני חזרתו הקרובה של עומר אצילי מפציעה ארוכה. התחושה של המאמן היתה שיש לו כלים מספיק טובים לזכות בטרבל.

אלא שהתוצאות בשני המשחקים האחרונים הכניסו את מכבי תל אביב ללחץ גדול. מה שהיה נראה עד לפניהן כמסלול טוב שהוביל לחזרה למקום הראשון, נראה השבוע - אחרי ששוב מכבי תל אביב מאבדת שתי נקודות יקרות בליגה - כחזרה אחורה לתקופה הרעה של לפני חודש וחצי.

במכבי תל אביב התעוררו הבוקר ליממה וחצי בה הם רוצים לסגור עם מרוואן קבהא וגידי קאניוק ולצרף שחקן זר, יתכן שבלם מהיר, במקום טינו סוון סושיץ'. אם מכבי תל אביב תצרף שלושה שחקנים בסופו של דבר זה יהיה בשל התוצאות בשני המשחקים האחרונים ובניגוד גמור לתכניות שהיו לא מכבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully