וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה חוגגת: "נזכרנו כמה אנחנו טובים". דין מימוני צפוי להצטרף

30.1.2018 / 10:30

שביעות רצון בנתניה מה-1:2 המתוק על בית"ר ירושלים ("באה לנו בהזמנה"), בקבוצה יחזקו את ההגנה: מימוני ימלא את מקומו של ורגוץ', גולדברג או מגבו עשויים להצטרף. דן גלזר חושף: זה מה שהדליק אותנו לפני המשחק

צילום: יוסי ציפקיס. עריכה: מתן חדד

אחרי הניצחון המתוק אתמול (שני) על בית"ר ירושלים (1:2), במכבי נתניה כבר מביטים קדימה. המשימה הראשונה היא בהגנה: נתניה צפויה לסגור עם הבלם דין מימוני לאור העובדה שברנקו ורגוץ' ייעדר לפחות עוד חודש. בקבוצה מקווים לסגור גם את שון גולדברג או אורי מגבו לתפקיד המגן השמאלי. המאמן סלובודאן דראפיץ' הבהיר אמש פעם נוספת שאלחסן קייטה לא יעזוב בסופו של דבר, אם כי נודע הבוקר שבאשדוד ממשיכים להפעיל לחץ לצירופו.

שחקן בני יהודה נריוס ולסקיס, שחקן עירוני קרית שמונה דין מימוני. סוכנות ג'יני
עשוי להגיע לנתניה. דין מימוני/סוכנות ג'יני

דן גלזר אמר על הניצחון הגדול אמש: "ישבנו בחדר ההלבשה לפני המשחק וראינו קליפ עם כל השערים הנפלאים שלנו מתחילת העונה. הסתכלנו אחד על השני בעיניים ונזכרנו כמה אנחנו טובים ואיזו קבוצה חזקה היינו עד לא מזמן. זה נתן לכולנו דחיפה גדולה לעלות ולנצח את המשחק הזה".

דראפיץ' עמד גם במחצית השנייה על הקווים אחרי ששי ברדה התלונן על כאב ראש. צוות המאמנים החליט הפעם לא לעשות לחץ גבוה על בלמי בית"ר ירושלים אלא לתת להם לנהל את המשחק וללחוץ דווקא על קשרי בית"ר. דראפיץ' אמר: "מיד אחרי ההדחה מגביע המדינה אמרתי שהמשחק מול בית"ר בא לנו בהזמנה, וצדקתי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully