וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע תעשה ניסיון לצרף את דיא סבע ממכבי נתניה

30.1.2018 / 10:14

בשלב זה קבוצתו של סבע מסרבת לשחרר את מלך שעריה, אך בשיחות בין הצדדים צפויה לעלות אופציה לטרייד שבמסגרתו וובה בראון ושחקן נוסף יעשו את הדרך ההפוכה. פקהארט בספק למכבי ת"א

צילום: יוסי ציפקיס. עריכה: מתן חדד
דיא סבע שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
יעבור לאלופה? דיא סבע/ברני ארדוב

האם הפועל באר שבע תחתים את מלך השערים ליגת ליגת העל? הקבוצה תעשה ניסיון נוסף לצרף את דיא סבע ממכבי נתניה. כזכור, סוכן השחקנים דודו דהאן שוחח עם הבעלים של מכבי נתניה והבהיר לו שבאר שבע מעוניינת בשחקן. אלא שעתה בבאר שבע יעשו ניסיונות לשוחח ישירות עם אייל סגל ולשכנעו לבצע עסקה. בשלב זה במכבי נתניה מסרבים לדון על שחרור כזה, אך בשיחות בין הצדדים צפויה לעלות אופציה של טרייד שתשלח בין היתר את וובה בראון ושחקן נוסף לנתניה וכן כסף עבור סבע. אגב, אם בנתניה יחליטו כן ללכת על שחרור סבע, הם עשויים, כך לפי גורמים המעורים בפרטים, לדרוש את מיכאל אוחנה כחלק מהעסקה.

בתוך כך, מרואן קבהא נחת לפנות בוקר בישראל על מנת להשלים את מעברו לאחת הקבוצות בליגת העל. בהפועל באר שבע מצפים שהקשר יצטרף לקבוצה לאחר שלטענתם סיכם את תנאיו בקבוצה. אתמול בערב טען המנהל הספורטיבי של מאריבור שהקשר יגיע למכבי תל אביב ולא לבאר שבע, אלא שהקשר עצמו הציג בפני מקורביו תמונה שונה כשאמר שיחליט סופית היום היכן יחתום. קבהא מבוקש במכבי תל אביב ובמכבי חיפה, כאשר גם מ.ס אשדוד מעוניינת לשאול אותו וניהלה שיחות עם מאריבור בעניין. "היום הכל ייסגר", טען חבר קרוב של קבהא, "הוא גם מתלבט עדיין. הוא הגיע לארץ כדי לקבל החלטה סופית".

עוד בנושא:

הפועל באר שבע: מרואן קבהא סיכם ל-4 שנים וחצי, פערים עם מאריבור
הפועל באר שבע: קואנקה המריא לספרד, ארנסט אסנטה עשוי להצטרף

תומאש פקהארט שחקן הפועל באר שבע. קובי אליהו
באר שבע מקווה שיהיה כשיר למשחק העונה. פקהארט/קובי אליהו

מי שממתין להתפתחות בעניין קבהא הוא וובה בראון, שמבוקש במ.ס אשדוד ובמכבי נתניה. כפי שפרסמנו אתמול, בראון לא מוכן לעבור בהשאלה בשל הרצון שלא לטרטר את משפחתו לכמה חודשים בלבד ומוכן לעבור רק בשחרור ובחתימה על חוזה ארוך טווח בקבוצה אחרת. אם קבהא אכן יגיע, בראון עשוי לעזוב בסופו של דבר.

בעניין אחר, החלוץ תומאש פקהארט בספק גדול למשחק מול מכבי תל אביב. בבדיקה שנעשתה לו התברר שישנה פגיעה קלה ברצועה כתוצאה מהמכה שקיבל. הפציעה דומה מאוד לפציעה הקודמת ממנה חזר רק לאחרונה ובבאר שבע מקווים שהחלוץ יהיה כשיר אך זה יתברר רק בסמוך למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully