וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: קואנקה המריא לספרד, ארנסט אסנטה עשוי להצטרף

28.1.2018 / 17:04

הקשר, שלא נמצא בתוכניות המקצועיות, קיבל אישור מהאלופה לצאת לארצו לצורך סידורים אישיים. אם קואנקה יעזוב, הפועל באר שבע תנסה לצרף את הקשר הגנאי. השיחות עם מרואן קבהא נמשכות

צילום ועריכה: קובי אליהו

קשר הפועל באר שבע איסק קואנקה המריא היום (ראשון) בשעות הצהריים לספרד. השחקן נימק זאת בפני ראשי המועדון בצורך לטפל בשורה של עניינים אישיים.

קואנקה התבשר כבר לפני כחודש שהוא לא נמצא בתוכניות של האלופה והתבקש למצוא לעצמו קבוצה חדשה. הקשר הגיע לאימון הבוקר של המועדון אך הסתפק באימון ריצה בלבד על מנת להספיק לטיסה לספרד. יצוין כי באר שבע אפשרה לקואנקה לטוס לארצו.

עם או בלי קשר לטיסה, סוכניו של השחקן החליטו להגביר השבוע את המאמצים למצוא לקואנקה קבוצה חדשה. זאת לאחר שלא היה אתמול בסגל הפועל באר שבע למשחק מול הפועל רעננה. הסוכנים צפויים לשוחח עם ראשי מלאגה שהביעו עניין בשחקן ולקבל מהם הצעה רשמית. במקביל השחקן יוצע לקבוצות נוספות. קואנקה הבהיר כי הוא אינו מוכן לוותר על כסף המגיע לו על פי החוזה שחתם עם האלופה הישראלית.

עוד בנושא
הפועל באר שבע: ארנסט אסנטה מומעד להצטרף לשורות האלופה
הפועל באר שבע: אלונה ברקת מסרבת לקבוע תג מחיר על מיכאל אוחנה
לא רק בוזגלו חסר: הפועל באר שבע הנוכחית בהשוואה לזו של העונה שעברה

שחקן הפועל באר שבע איסק קואנקה. ברני ארדוב
לא יוותר על כסף. קואנקה/ברני ארדוב

במקביל בהפועל באר שבע ממשיכים לנסות להתחזק כשהשיחות עם מרוואן קבהא נמשכות. בשלב זה ישנם עדיין פערים, אך שני הצדדים נחושים להתגבר עליהם ובמקביל להגיע להבנות עם מאריבור הסלובנית. עוד שם שנמצא ברשימת המועמדים של באר שבע הוא ארנסט אסנטה הגנאי. השחקן הביע רצון להגיע לאלופה ובבאר שבע ינסו להשלים את צירופו. זאת במידה וקואנקה אכן יעזוב.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully