וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמיר חלאיילה ובני סכנין דחו את דיון הבוררות. הסיבה: ניסיון להחזירו

15.1.2018 / 21:26

הקבוצה שמכרה את החלוץ להפועל באר שבע רק לפני שנה בודקת אפשרות לשאול אותו עם אופציית רכישה. האלופה בוחנת את מועמדותו של הקשר הגנאי ארסנט אסנטה, סיכויים נמוכים שיחתום

צילום ועריכה: קובי אליהו

אמיר חלאיילה הגיע היום (שני) לדיון הבוררות נגד קבוצת נעוריו בני סכנין, שדורשת ממנו תשלום נוסף עבור כרטיסו מלבד הכסף ששילמה עבורו הפועל באר שבע - אשר נקבע בוועדה למעמד השחקן. לדיון כבר הגיעו נציגי השחקן ונציגים מסכנין, אלא שבאופן מפתיע קבעו הצדדים לדחות במכוון את הדיון.

לוואלה! ספורט נודע שהסיבה לדחייה היא שסכנין רוצה להחזיר לשורותיה את החלוץ הצעיר. חלאיילה הביע רצון לחזור, אבל בסכנין מחכים לשמוע מהאלופה האם תהיה מוכנה להשאיל אותו ולהציב תג מחיר לאופצית רכישה בתום מועד ההשאלה.

עוד בנושא

בני סכנין מעוניינת בגיורגי דרסיליה לתפקיד מאמן הקבוצה
הפועל באר שבע: "אם נמשיך לשחק ככה, מצבנו יהיה טוב מאוד"
אמש: תיקו שני ברציפות להפועל באר שבע, 1:1 עם הפועל חיפה

שחקן הפועל באר שבע אמיר חלאיילה. יוסי ציפקיס
יחזור לסכנין? חלאיילה/יוסי ציפקיס

עוד בהפועל באר שבע: הקבוצה בדקה את האפשרות לצרף את הקשר הגנאי ארנסט אסנטה מנורשלנד הדנית. הוצע לקבוצה לפני כמה שבועות. הוא מעניין מאוד את הצוות המקצועי ולפי גורמים בדנמרק הוא אחד מהמועמדים הסופיים של האלופה הישראלית לחיזוק כבר בחלון ההעברות הנוכחי. יחד עם זאת, גורמים בבאר שבע העריכו שהסיכויים שאסנטה יגיע נמוכים בשלב זה.

אסנטה בן ה-29 נחשב לאחד השחקנים המהירים בכדורגל האירופי. הוא שחקן כנף ימין שיכול לשחק גם בצד שמאל או כחלוץ. את דרכו החל באקדמיה שהקימה פיינורד ההולנדית בגאנה, אליה הצטרף אחרי ששיחק עם נבחרת גאנה במונדיאל עד גיל 17 בשנת 2005. משם המשיך לבוורן הבלגית והחל מ-2011 הוא בסקנדינביה. הוא סייע לסטארט הנורבגית לעלות ליגה, שיחק שם ארבע שנים ועבר לסטאבק, במדיה כבש 10 שערי ליגה בעונה הראשונה ועוד שניים בשנייה. ב-2016 עבר לנורשלנד מדנמרק, ואחרי חמישה שערים בלבד בעונה הראשונה, החל את העונה הנוכחית בסערה עם 12 כיבושים ב-19 מחזורים עד כה (מקום שלישי בטבלת מלך השערים).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

צפו באסנטה בפעולה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully