וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: "אם נמשיך לשחק ככה, מצבנו יהיה טוב מאוד"

15.1.2018 / 8:23

למרות ששוב סיימו בתיקו מול הפועל חיפה, בבאר שבע היו מרוצים מהיכולת ושחקן אמר: "הראינו שאנחנו יכולים לשחק כדורגל שוטף". סוכנו של קואנקה נפגש עם ראשי הקבוצה, חשש שיישאר בלית ברירה

צילום ועריכה: קובי אליהו

1. למרות ששוב לא ניצחו וסחטו 1:1 דרמטי מול הפועל חיפה, בהפועל באר שבע היו מרוצים מאוד מהיכולת של הקבוצה בתיקו מול הפועל חיפה. "אם נשחק ככה בהמשך העונה מצבנו יהיה טוב מאוד", קבע שחקן בקבוצה. "למרות שלא ניצחנו הראינו שוב שאנחנו יכולים לשחק כדורגל שוטף ולהפגין עליונות מוחלטת על היריבה". בקבוצה החמיאו מאוד לשני הבלמים מתן אוחיון ולואי טהא, כשברק בכר הגדיר את ההופעה שלהם כהירואית. "כשאתה מקבל הזדמנות ויותר דקות אז צריך לקחת אותה בשתי ידיים. אני לא חושב שהייתי גרוע אף פעם", הסביר טהא את יכולתו וענה על הקביעה שאנשים חששו מאוד כאשר מיגל ויטור נפצע. "אנשים חששו? שימשיכו לחשוש. יש לנו חמישה בלמים ברמה גבוהה. הראינו היום מי זו הפועל באר שבע וניקח את הדברים הטובים לעכו".

"אנחנו לא מכונות שלוחצים תשעים דקות. אחרי הגול המהיר לחצנו טוב ולפעמים צריך גם במשחק לקחת אוויר ולהמשיך הלאה. כל השבוע היינו מפוקסים וכולם היו חדים באימונים. ראינו היום הפועל באר שבע חזקה ואגרסיבית. הפועל חיפה חזקה ואי אפשר לזלזל בה". למרות שביעות הרצון מהיכולת, בקבוצה מודים שהשנה הדברים הולכים קשה הרבה יותר. "משחק כזה בעונה שעברה היה נגמר בניצחון קליל שלנו", אמר שחקן אחר, "אבל השנה הכל הולך פחות חלק. עם זאת, אנחנו עדיין במקום הראשון אז זה אומר שאנחנו עושים גם דברים בצורה נכונה".

עוד בנושא:

ברק בכר: "הראינו עוצמות". ניר קלינגר: "אם היה סיכוי שב"ש תפסיד, זה היום"
הפועל באר שבע נפרדה ב-1:1 מהפועל חיפה

לואי טהא שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
קיבל מחמאות. לואי טהא/ברני ארדוב

2. בימים האלו שלא הכל הולך חלק, בבאר שבע מחפשים גם את המנהיגים שיסחפו אותה. אתמול אחרי תקופה ארוכה, אליניב ברדה חזר לספסל אבל לא בתור שחקן. ברדה, שמחכה לצילום שיקבע סופית את עתידו כשחקן, מונה זמנית לתפקיד עוזר המאמן, מהלך שהתקבל בשמחה אצל מרבית השחקנים שמעריכים מאוד את הקפטן. בבאר שבע ישאירו את ברדה בתפקיד הזה אם בבדיקה יתברר שהוא לא יכול לשחק יותר כשחקן פעיל, כשבעונה הבאה ייבחן שוב איזה תפקיד לתת לשחקן שגם רוצה להשלים את קורס הפרו ועשוי לעשות זאת בחו"ל או לחילופין לבחון האם העברתו לתפקיד מקצועי תאפשר לו להיכנס לקורס הפרו הנוכחי.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
שחקן הפועל באר שבע איסק קואנקה. ברני ארדוב
אין לו הצעות מספקות. איסק קואנקה/ברני ארדוב

3. רבות דובר על המחליף של מאור בוזגלו העונה. אתמול ביציע ישבו השניים שבאלופה הישראלית בנו עליהם שיהוו את התחליף. מהצד האחד ניב זריהן שהחמיץ את מרבית העונה עד כה בגלל פציעה והשני הוא איסק קואנקה. זריהן חזר לאימונים מלאים וההערכה היא שהוא יוכל להיות בסגל כבר נגד הפועל עכו, בעוד שקואנקה ממשיך להעמיד במלכוד את אנשי באר שבע. כפי שפרסמנו בשישי, סוכנו של קואנקה בארץ וכבר נפגש עם ראשי האלופה. בפגישה הובהר שוב לסוכן שהמטרה היא שימצא לעצמו קבוצה חלופית אך הסוכן טען שכרגע אין הצעה מספקת מלבד כמה הצעות מהליגה השנייה בספרד.

במצב הנוכחי קואנקה דורש את כל הכסף ובבאר שבע כמובן מסרבים להעניק לו את כל הכסף ושחרור. במצב העניינים הנוכחי, ייתכן שהספרדי יישאר בקבוצה בלית ברירה, דבר שפוגע בתוכנית של בכר לצרף זר בעמדה התקפית. במקרה כזה ייתכן שקואנקה יוקפא, כשגם האפשרות שמיהאי קורהוט, שלא כשיר במאת האחוזים, ומצא את עצמו מחוץ לסגל לאחרונה, יקבל אור ירוק למצוא קבוצה.

בן שהר שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
הציל את באר שבע. בן שהר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully