וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: אלונה ברקת מסרבת לקבוע תג מחיר על מיכאל אוחנה

28.1.2018 / 8:47

המתיחות בין הקשר לאלופה נמשכת. הבעלים לא מתכוונת להיענות לדרישותיו, ובקבוצה הבהירו: "הוא נכנס לפלונטר, התנהגותו לא מקובלת". פקהארט בספק למכבי תל אביב, סוכניו של קואנקה מגבירים את המאמצים למצוא לו קבוצה

צילום ועריכה: קובי אליהו

1. ההתקפה מספקת, ההגנה מדאיגה

שביעות רצון בהפועל באר שבע מניצול ההזדמנויות בניצחון 1:3 אמש (שבת) על הפועל רעננה, שהחזיר את הקבוצה לפסגה על חשבון מכבי תל אביב. "היה חשוב לנצח ביכולת טובה ועם כמה שערים", אמר אחד השחקנים. "התקופה האחרונה ובכלל כל העונה לא פשוטה לנו. נראה שהכל קורה לנו. לכן היה חשוב להגיע לשבוע שלפני המשחק נגד מכבי תל אביב רגועים".

יחד עם זאת, היכולת ההגנתית דווקא מדאיגה. במחצית זעם ברק בכר על שחקניו, בין היתר על התפקוד בחלק ההגנתי. גורם בקבוצה התגונן בעקבות הביקורות ואמר ש"ספגנו הכי מעט שערים בליגה, אבל אין ספק ששחקני הקישור צריכים לעזור בעבודת ההגנה כדי שלא יגיעו לכל כך הרבה מצבים נגדנו". בקבוצה החמיאו לגיא חיימוב שכמו במשחק נגד הפועל עכו, גם אתמול רשם כמה הצלות חשובות שהשאירו את הקבוצה ביתרון.

עוד בנושא

הפועל באר שבע ניצחה 1:3 את הפועל רעננה וחזרה לפסגה
חנן ממן ערך הופעת בכורה במדי באר שבע: "אני מרגיש בחלום"
מיכאל אוחנה רוצה שדרוג בחוזה, באר שבע לא מתכוונת להסכים

שחקני הפועל באר שבע חוגגים. ברני ארדוב
מתחילים להשתחרר. שחקני באר שבע חוגגים/ברני ארדוב

2. אלונה ברקת מסרבת לקבוע תג מחיר על מיכאל אוחנה

האלופה הייתה טרודה אמש בשני עניינים נוספים מלבד המשחק עצמו. הראשון חיובי למדי: חנן ממן ערך הופעת בכורה בקבוצה והפגין ניצוצות ב-20 הדקות בהן שיחק, ובקבוצה משוכנעים שתרומתו תהיה משמעותית. "חנן הגיע במוטיבציית שיא", אמר אחד השחקנים בקבוצה. "יש לו הרבה ביטחון וזה חשוב בקבוצה כמו שלנו".

העניין השני הוא הוצאתו של מיכאל אוחנה מחוץ לסגל. הקשר הגיע לאצטדיון וזכה דווקא לעידוד מהאוהדים שישבו בקרבתו, אולם במועדון זועמים על התנהלותו. אוחנה נחוש לעזוב מיידית ומעוניין לדעת מה תג המחיר שהאלופה תקבע (או שכבר קבעה) עליו, אך אלונה ברקת הבהירה שלא תנקוב במחיר מסוים, ושאם אוחנה ירצה לעזוב, קבוצה ספציפית תצטרך לפנות בצורה רשמית. "מיכאל נכנס לפלונטר", אמרו אמש במועדון. "ההתנהגות שלו לא מקובלת והוא צריך להבין שיש לו חוזה והוא צריך לכבד אותו".

על רקע המאבק המתחולל בינו לבין הקבוצה, הקשר מקווה שכבר השבוע תוגש התביעה נגד סוכן השחקנים דודו דהאן.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקן הפועל באר שבע, מיכאל אוחנה. ברני ארדוב
אוחנה אמש/ברני ארדוב

3. קואנקה ממשיך להתעקש

בניגוד לאוחנה, בבאר שבע דווקא היו שמחים לשחרר את איסק קואנקה שגם אתמול לא נכלל בסגל. סוכניו של קואנקה יגבירו ביומיים הקרובים את המאמצים למצוא לו קבוצה. לעת עתה, הקבוצה המועדפת על הספרדי היא מלאגה שהביעה בו עניין. קואנקה הבהיר גם אתמול לאנשים בסביבתו שהלחץ שמופעל עליו לא ישפיע ושאם לא ימצא קבוצה שתעמוד במלוא שכרו או תגיע להסכם עם באר שבע, הוא לא יעזוב ויישאר לפחות עד סוף העונה.

שחקן הפועל באר שבע, תומאש פקהארט. ברני ארדוב
המומנטום שוב ייקטע? פקהארט חוגג/ברני ארדוב

4. פקהארט בספק למכבי תל אביב

זר אחר שדווקא מתחיל לשחק וגם לפרוע שטרות הוא תומאש פקהארט. זה זמן רב שברק בכר מבקש להתאזר בסבלנות בנוגע לחלוץ. המאמן שוחח לא מעט עם החלוץ לאחרונה והביע בפניו הערכה למקצוענות שהוא מפגין באימונים. אתמול, מיד אחרי השער של פקהארט, בכר הסתובב לספסל ושחרר חיוך שהסביר הכל.

"לשחקנים כמו תומאש שעובדים קשה תמיד יש לי סבלנות. הוא עוד ישחק הרבה ויתרום לנו", אמר בכר. ובכל זאת, יכול להיות שהמומנטום החיובי של פקהארט ייעצר, או לכל הפחות יידחה. החלוץ נפצע בקרסול והוא בספק למפגש מול מכבי תל אביב. בימים הקרובים הוא יעבור צילום שיבהיר מה חומרת הפציעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully