וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכאל אוחנה רוצה שדרוג בחוזה, הפועל באר שבע לא מתכוונת לעשות זאת

26.1.2018 / 8:46

הקשר מוכן להישאר בשורות האלופה אם תפתח את חוזהו, אך בקבוצה לא מתכוונים להיענות לבקשה. השחקנים מרוצים מצירוף חנן ממן: "בדיוק מסוג השחקנים שהיו חסרים לנו בתקופה האחרונה"

עריכת וידאו: מתן חדד

הפועל באר שבע מאושרת שהצליחה להחתים את חנן ממן ולצרפו לקבוצה כבר עכשיו. הקשר סיכם כבר בשבוע שעבר, אולם נסובה מחלוקת עם בנוגע לעיתוי המעבר, ואם ייעשה בסוף העונה. אתמול (חמישי) נפגש ממן יחד עם סוכנו אצל אלונה ברקת והצדדים סיכמו את כל התנאים לארבע שנים וחצי. השיחה עם ברקת הגיעה אחרי שיחה עם מנכ"ל הפועל חיפה אורן שטרלינג בסיומה קיבל ממן את ברכת הדרך לעבור לאלופה. בבאר שבע משוכנעים שממן יזרים דם חדש בקבוצה ויתרום לה במאבקי הליגה והגביע. "חנן הוא מסוג השחקנים שלא היו לנו לאחרונה", אמר אחד משחקני באר שבע. "הוא יתרום לנו הרבה, גם במצבים הנייחים וגם בכניסות שלו לרחבה מאחור".

ממן ערך אתמול אימון בכורה והיום יחליט המאמן ברק בכר אם להכלילו בסגל משחק מחר (שבת, 20:30 ספורט 1) מול הפועל רעננה. אם ממן לא ישחק, הוא יכלל בסגל לראשונה במשחק העונה בשבוע הבא נגד מכבי תל אביב.

עוד בנושא

חנן ממן חתם רשמית בהפועל באר שבע לארבע וחצי שנים
אוהדי הפועל באר שבע באו בטענות אל מיכאל אוחנה באימון
מיכאל אוחנה צפוי להגיש תביעה נגד דודו דהאן תוך כשבוע

חנן ממן שחקן הפועל באר שבע. אתר הפועל באר שבע, אתר רשמי
"נחוש להוכיח שהוא אחד השחקנים המובילים בארץ". ממן עם בכר/אתר רשמי, אתר הפועל באר שבע

הקשר שמתגורר בצפון הארץ יקבל דירה שכורה ויעבור לדרום. גורמים בסביבתו סיפרו אתמול שהוא נרגש מאוד. "חנן הרגיש עמוס מבחינה מנטלית", העידו. "הוא עבר הרבה בשבועות האחרונים ופתאום כל הלחץ ירד. הוא נחוש להוכיח שהוא מהשחקנים המובילים בארץ".

עוד בהפועל באר שבע: גורמים המקורבים ללמיכאל אוחנה סבורים שניתן יהיה לפתור את הפלונטר שנוצר בין הצדדים. אותם גורמים משוכנעים שבתקופה הקרובה תיערך פגישה בין הצדדים ותהיה אפשרות לפתוח מחדש את החוזה של אוחנה כדי להשאירו במועדון. "באר שבע הוכיחה שהיא פותרת משברים בשקט. גם במקרה הזה זה יקרה. אוחנה רוצה לעזוב, אבל פתיחת חוזה ככל הנראה תשאיר אותו במועדון", הסביר אחד מאותם גורמים.

גורמים בבאר שבע הבהירו שמבחינתם, החוזה שאוחנה חתם עליו תקף ואין להם כוונה "לקחת חלק בפסטיבל שהשחקן מנסה ליצור". בהנהלת באר שבע לא מתכוונים לפתוח בשלב זה את החוזה, כאשר גם בסביבתו של השחקן מבינים שיהיה קשה להתנתק מהחוזה אם לא תוגש הצעה רשמית מקבוצה אחרת, זאת לאחר שכבר הטיחו האשמות קשות בבאר שבע בנוגע לחוזה ולניסוחו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully