וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: אוהדים באו בטענות אל מיכאל אוחנה באימון

25.1.2018 / 20:06

קשר האדומים, שמעוניין לעזוב אותם, ספג את זעם האוהדים עד שעוזר המאמן אליניב ברדה הרגיע את אותם אוהדים והם התפזרו. אוחנה מקווה שאלונה ברקת תסכים לנקוב במחיר לשחרורו

אתר רשמי

קשרה של הפועל באר שבע מיכאל אוחנה התאמן היום (חמישי) עם הקבוצה בצל המאבק בינו לבין המועדון. בסיום האימון המתינו כמה אוהדים לקשר והטיחו בו האשמות על כך שהוא רוצה לעזוב את הקבוצה. הקפטן הפצוע, שמשמש כעת כעוזר מאמן, אליניב ברדה שוחח עם האוהדים ואלה התפזרו. בבאר שבע מנסים להרגיע את הרוחות סביב הקשר, אך בקרב האוהדים מתכוונים למחות נגדו גם במשחק בשבת נגד הפועל רעננה. אוחנה מקווה שאלונה ברקת תסכים לנקוב במחיר לשחרורו, אך זאת דורשת לעשות זאת רק כשקבוצה תפנה אליה.

עוד בנושא:
הפועל באר שבע הציגה את חנן ממן

אתמול דיווחנו כי אוחנה צפוי להגיש בשבוע הקרוב תביעה כנגד סוכנו לשעבר, דודו דהאן. אוחנה מתכוון לגרור את סוכן השחקנים למוסדות המשפטיים בטענה שהחוזה שלו בבאר שבע לא נחתם כשורה. גורמים בסביבתו של השחקן אמרו שהתביעה תחשוף התנהלות בעייתית מאוד בכל עניין החוזה שלו. בתקופה האחרונה אוחנה הגביר את פעילותו במאבק נגד דהאן, עורכי דינו הבהירו שהם מעריכים שבתוך שבוע התביעה תהיה מוכנה ותוגש לבית המשפט.

שחקן הפועל באר שבע מיכאל אוחנה. אדריאן הרבשטיין
מיכאל אוחנה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully