וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנן ממן חתם רשמית בהפועל באר שבע לארבע וחצי שנים

קשרה של הפועל חיפה מצטרף רשמית לאלופה. אמר לאחר החתימה: "אני שלם עם ההחלטה שלי, הכסף לא שיחק תפקיד. לאוהדי הפועל חיפה שנפגעו - מבקש את סליחתכם, תודה רבה על תמיכתם"

עריכת וידאו: מתן חדד

החתמה מסקרנת להפועל באר שבע: חנן ממן (28) חתם היום (חמישי) רשמית לארבע וחצי שנים ויצטרף לאלופה, שתלם עליו מאה אלף דולר, באופן מיידי. תחילה נוהל המשא ומתן בין הקבוצות סביב ההנחה שהקשר יבצע את המעבר בתום העונה, אולם האלופה התעקשה ולבסוף שכנעה את יואב כץ לוותר עליו כבר כעת.

ממן אמר לאחר החתימה: "אחרי כמה ימים של חוסר וודאות סוף סוף אפשר לדבר ולשפוך קצת אור. ראשית - אני שלם עם ההחלטה שלי ללכת עם תחושת הבטן ולחתום בהפועל באר שבע ותאמינו או לא, הכסף לא שיחק תפקיד. התכנון המקורי היה לחתום לעונה הבאה ולסיים את השנה הנוכחית בהפועל חיפה בכל הכוח, להמשיך את הדרך הטובה והיפה שעשינו, אבל דבר הוביל לדבר והוחלט שאעבור כבר כעת. ברצוני להגיד תודה מיוחדת וגדולה ליואב כץ ולניר קלינגר על התמיכה וההבנה, לקהל האדיר של הפועל חיפה שרובו תמך בהחלטה ודאג לסמס ולכתוב לי בימים האחרונים, אני מעריך מאוד ואזכור זאת תמיד ולמי שנפגע אבקש סליחתכם. היה לי הכבוד והעונג לשמש כקפטן הקבוצה ומקווה שהשנה תמשיך להאיר פנים כלפי המועדון גם בלעדיי. תודה תודה תודה. הפועל זה תמיד הבית!"

עוד בנושא:
מכבי נתניה מודאגת: "אנחנו נמצאים במשבר ולא מוצאים פתרון"
מכבי תל אביב חוששת מ"נזק לכל העונה". קיארטנסון על דוס סנטוס: "בושה לכדורגל"
"רדפנו אחריו חודשיים": הימים הראשונים של פרד רוטן במכבי חיפה

חנן ממן שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
חתם באלופה. חנן ממן/אדריאן הרבשטיין

ממן (28), בנו של כדורגלן העבר ברוך ממן, גדל בהפועל חיפה. במהלך עונת 2008/09 ערך הופעת בכורה בבוגרים של המועדון, כשהקבוצה עוד היתה בלאומית. בשנת 2012 עזב את מועדון נעוריו והחל סיבוב בהפועל תל אביב (2013), בוורן הבלגית (2014) ובית"ר ירושלים (2015), עד שחזר להפועל חיפה עם חוזה לשלוש שנים ביולי 2015. העונה הפך הקשר לאחד השחקנים המרכזיים בעונה המפתיעה של האדומים מהכרמל, כשבמאזנו עד כה ארבעה שערים. בעונה שעברה כבש שישה שערים. מוקדם יותר, לוואלה! ספורט נודע שבהפועל חיפה אישרו לשחקן להיפגש היום עם ראשי האלופה על מנת לסגור רשמית את תנאיו.

ברק בכר הוסיף: "אני שמח שחנן מצטרף אלינו ובטוח שהוא יתרום לנו. אנחנו תמיד מחפשים שחקנים עם אנרגיה טובה ויכולות גבוהות ואני משוכנע שחנן הוא בדיוק מסוג השחקנים האלה, אותם אנחנו אוהבים".

אלונה ברקת: אני שמחה שהמו''מ הבשיל ושחנן ממן מצטרף אלינו כבר עכשיו. אני רוצה להודות ליואב כץ ולניר קלינגר על שיתוף הפעולה ומאחלת לחנן הרבה הצלחה בבית החם של הפועל באר שבע".

בעלי הפועל חיפה יואב כץ: "מאחלים לחנן הצלחה בדרכו החדשה ומודים לו על תרומתו למועדון. המועדון וטובתו נמצאים מעל לכל שחקן זה או אחר. אנו פועלים במספר מישורים לחזק את הקבוצה עד תום מועד העברות".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שחקני הפועל חיפה. שלומי גבאי
שחקני הפועל חיפה באימון/שלומי גבאי

מוקדם יותר היום, מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר דיבר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק נגד הפועל עכו: "עד עכשיו היינו מרוכזים במשחק הגביע. עם כל החיסורים ועם הסערות שמסביב. שאפו לשחקנים על היכולת לסנן רעשים ולתת הופעה מצוינת שנתנה לנו העפלה לשלב הבא. אבל עכשיו אנחנו עם הפנים לליגה ובכובד ראש מתכוננים למשחק".

קלינגר התייחס לעתידו של הקשר חנן ממן ואמר: "אחסוך לכם את כל השאלות. ברשותכם אני לא רוצה לדבר על הנושא הזה במסיבת עיתונאים הזאת. אני מדבר רק על המשחק מול עכו. זה משחק עונה בשבילנו. זה שעכו במקום האחרון לא מבטיח שום דבר. אני לפחות מנסה להעביר מסר לכולם. בואו נתעסק בכדורגל ולא במה שמסביב. כשיהיה מה להודיע על חנן ממן נודיע בצורה עניינית. אני יכול להגיד רק להגיד, הקבוצה היא מעל הכול. מעל המאמן והשחקנים והשחקן המרכזי פה זו הקבוצה ואוהדים. כדי להמשיך בעונה המצוינת שלנו צריכים להיות מדויקים. שחקנים שיהיו בהפועל חיפה בראש נקי הם אלו שימשיכו כאן".

המאמן גם מתח ביקורת על כך שהאדומים שובצו לאחרונה למשחקים שהחלו בשבת בשעה ארבע אחר הצהריים. על כך אמר קלינגר: "השעה ארבע היא שעה לא רגילה. זה שאנחנו משחקים בשעה הזאת חודש שלם זו הזיה. להגיד לך שזו שעה נהדרת לשחק, לא. אם נצטרך לשחק ב-10 בבוקר, אז נשחק גם בשעה הזאת".

(עדכון ראשון: 10:39)
(עדכון שני: 15:17)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully