וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: ברנקו ורגוץ' סובל משבר בצלעות וייעדר כחמישה שבועות

25.1.2018 / 13:55

הבלם שהתאושש לאחרונה משבר בידו, שוב נפצע בהפסד בגביע המדינה 2:0 למ.ס. אשדוד. במועדון מודאגים: "אנחנו במשבר ולא מוצאים פתרון". ערן לוי ועלי מוחמד יחזרו לסגל לקראת בית"ר ירושלים

ברנקו ורגוץ' שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
יצטרכו להסתדר בלעדיו. ורגוץ'/ברני ארדוב

בשורות לא טובות למכבי נתניה: בלם הקבוצה ברנקו ורגוץ' סובל משבר בצלעות וייעדר מהמגרשים כחמישה שבועות. ורגוץ' הוחלף אמש לאחר שנפצע (רביעי) בדקה ה-54 במשחק ההפסד של מכבי נתניה למ.ס. אשדוד בשמינית גמר גביע המדינה. יש לציין כי במשחק הגביע הקודם של נתניה מול הפועל חדרה שבר ורגוץ' את ידו ונעדר בשל פציעה זו במשך עשרה ימים

במכבי נתניה מוטרדים מאוד מההפסד וההדחה בשמינית גמר הגביע. המשחק אתמול באצטדיון הי"א מצטרף לתקופה לא פשוטה בה הקבוצה לא מצליחה לחזור למסלול הניצחונות והמשחקים הטובים שאפיינו אותה אותה מתחילת העונה. "אנחנו נמצאים במשבר ולא מוצאים פתרון", הודו אמש במועדון. "משחק כזה היינו מנצחים בתחילת העונה בקלות, אבל אנחנו לא מוצאים פתרון לבעיות שלנו".

המאמן סלובודאן דראפיץ' מצפה שהמשחק מול בית"ר ירושלים במחזור הקרוב, יביא את השינוי. "הגביע הוא היסטוריה", אמר דראפיץ' אחרי המשחק. "המטרה שלנו כעת היא לסיים בפלייאוף העליון. המשחק הזה מול בית"ר ירושלים במחזור הקרוב הוא משחק בהזמנה מבחינתי. זה משחק בו אנחנו צריכים לעשות את השינוי. יחזרו מרבית הפצועים והחולים והסגל יהיה מלא ואז אולי נחזור לכדורגל שהצגנו בתחילת העונה. אף אחד לא סימן לי לפני תחילת העונה את הפלייאוף העליון כמטרה, אבל ברור שעכשיו זה מה שאנחנו רוצים להשיג".

לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים עשוי עלי מוחמד לחזור לסגל אחרי היעדרות ממושכת. גם ערן לוי אמור להיות כשיר ולשחק. בקבוצה מקווים שההיעדרות של ברנקו ורגוץ' בשל הפציעה בצלעות לא תהיה ממושכת והזכירו שרק באחרונה הוא שבר את ידו כך שחוסר המזל ממשיך לרדוף את הקרואטי.

(עדכון ראשון 08:26)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully