וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: אוחנה צפוי להגיש תביעה נגד דהאן תוך כשבוע

24.1.2018 / 19:40

הקשר פועל כדי להכין תביעה נגד סוכנו לשעבר בטענה להתנהלות בעייתית סביב החוזה שלו באלופה, שלא תיכלל בתביעה. אוחנה מעוניין לעזוב ויבקש מאלונה ברקת להציב תג מחיר עבור שחרורו

מיכאל אוחנה שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
יוצא למאבק. מיכאל אוחנה/ברני ארדוב

התפתחות בפרשת מיכאל אוחנה: קשר הפועל באר שבע צפוי להגיש בשבוע הקרוב תביעה כנגד סוכנו לשעבר, דודו דהאן. אוחנה מתכוון לגרור את סוכן השחקנים למוסדות המשפטיים בטענה שהחוזה שלו בבאר שבע לא נחתם כשורה. גורמים בסביבתו של השחקן אמרו שהתביעה תחשוף התנהלות בעייתית מאוד בכל עניין החוזה שלו. בתקופה האחרונה אוחנה הגביר את פעילותו במאבק נגד דהאן, עורכי דינו הבהירו שהם מעריכים שבתוך שבוע התביעה תהיה מוכנה ותוגש לבית המשפט.

גורמים בסביבה של אוחנה טענו שגם ההתנהלות של הקבוצה בכל נושא החוזה ובכלל במהלך המאבק שלו נגד דהאן הכעיסה אותו, אך הוא לא יכלול את המועדון בתביעה. השחקן כאמור מעוניין לעזוב את באר שבע ואף יבקש מאלונה ברקת להציב תג מחיר עבור שחרורו, אלא שבקבוצה כועסים על הקשר ולא מתכוונים להיענות לדרישתו. גורמים במועדון אמרו שהם משוכנעים שיש קבוצה שעומדת מאחורי בקשת העזיבה של אוחנה, למרות הכחשותיו, ושאם קבוצה תרצה לרכוש אותו היא תצטרך לפנות למועדון. "לא נתנהל מול השחקן. הוא תחת חוזה. אם יש קבוצה שרוצה אותו, שתפנה אלינו ישירות", אמרו במועדון.

עוד בנושא

מיכאל אוחנה ביקש להשתחרר מהפועל באר שבע, שחושדת שקבוצה עומדת מאחורי הבקשה
אפשר להתחיל לפנטז: כך נבחרת ישראל תעלה ליורו 2020 דרך ליגת האומות
אני לוזר? הבלוג של יוכין על הקריירה של פרד רוטן מאמן מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully