וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנן ממן ערך בכורה: "מרגיש בחלום". מנחם קורצקי נגד השופטים

27.1.2018 / 22:33

הפועל באר שבע חגגה ניצחון על הפועל רעננה. בכר: "היינו צריכים לעשות את זה יותר קל". קורצקי על השופטים: "באר שבע לא הפסידה פה שנתיים? בקצב הזה היא לא תפסיד עוד ארבע שנים"

צילום ועריכה: קובי אליהו

"שיחקנו טוב, הגענו למצבים, לחצנו, היינו צריכים לעשות את זה יותר קל". כך סיכם הערב (שבת) ברק בכר את ה-1:3 של הפועל באר שבע על הפועל רעננה במחזור ה-20 בליגת העל. האלופה שוב פתחה פער של שלוש נקודות ממכבי תל אביב, שתשחק מחר ותוכל לסגור אותו בחזרה - וכל זאת שמונה ימים לפני העימות החזיתי עם ג'ורדי קרויף ושקחניו.

"בסופו של דבר הצלחנו לנצח משחק לא קל", הוסיף בכר, " עשינו את העבודה, ניצחנו בבית קבוצה שנמצאת במומנטום, עשינו את הדברים לא רע. ספגנו הכי מעט שערים בליגה, אז אין בעיה במשחק ההגנה. יש שמונה ימים להתאושש ונתכונן למכבי תל אביב, אנחנו יודעים מה אנחנו צריכים לשפר ולעשות".

מאמן הפועל רעננה, מנחם קורצקי. ברני ארדוב
"האצבע של השופטים קלה על ההדק". קורצקי/ברני ארדוב

חנן ממן, שרשם את הופעת הבכורה שלו בהפועל באר שבע, אמר: "לא ציפיתי שזה יקרה כזה מהר, אני מרגיש כמו בחלום. שמח שהקבוצה ניצחה. הייתי מאוד טרוד בשבועיים האחרונים, גם כל מה שקרה עם הקהל של הפועל חיפה לא היה נעים. התנצלתי בפני מי שהייתי צריך להתנצל ואני שמח שאני פה".

מנחם קורצקי שמאוד לא אהב את השריקה לפנדל לזכות באר שבע בדקה ה-85, אמר: "באר שבע קבוצה חזקה והאצבע של השופטים קלה על ההדק. הם לא הפסידו פה שנתיים, וככה הם גם לא יפסידו פה עוד ארבע שנים. השחקנים שלי השקיעו ונתנו, מאכזב שבדקה ה-80, כשאנחנו במשחק, להוציא אותנו ככה ולוודא הריגה בכזאת קלות, זה חבל. כבר תקופה די ארוכה שכן חזרנו לעצמנו, אני שואף גם במשחקים כאלה לקחת נקודות. צריך להסתכל על הליגה שלנו. בשבוע הבא יש לנו משחק על החיים שלנו מול עכו וצריך לבוא אליו מוכנים".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל באר שבע ניצחה את הפועל רעננה 1:3

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully