וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: מרואן קבהא סיכם ל-4 שנים וחצי, פערים עם מאריבור

29.1.2018 / 9:37

הקשר בן ה-27 קרוב לאלופה, אבל שני המועדונים עדיין לא הגיעו לסיכום כספי. רייכרט מועמד להחליף אותו במאריבור. וובה בראון עשוי לעזוב, מכבי נתניה ומ.ס אשדוד מתעניינות בו

צילום ועריכה: קובי אליהו

מרואן קבהא סיכם את תנאיו הכספיים עם הפועל באר שבע, אך בשלב זה עדיין קיים פער בין מאריבור לאלופה הישראלית בנוגע לסכום השחרור של הקשר. קבהא סיכם לארבע שנים וחצי והוא מקווה ששני המועדונים יגיעו לעמק השווה עד סגירת חלון ההעברות.

קבהא נחוש לעזוב את מאריבור למרות שהוא משמש שם כשחקן מפתח ואם לא יהיה סיכום בין הסלובנים לבין באר שבע, יכול להיות שהוא יעבור לליגה הבלגית. בכל מקרה, בן רייכרט מועמד להחליף אותו במאריבור.

בבאר שבע עדיין רוצים לחזק גם את החלק הקדמי ומנסים לצרף את עומר דמארי. יחד עם זאת, במועדון מעריכים שמכבי חיפה לא תסכים לשחרר אותו. שחקן הכנף הגנאי, ארנסט אסנטה, שכבש העונה 12 שערים בנורשלאנד הדנית, נמצא גבוה ברשימה למקרה שאיסק קואנקה ימצא קבוצה חדשה ויפנה מקום במצבת הזרים.

עוד בנושא:

הפועל באר שבע: קואנקה המריא לספרד, ארנסט אסנטה עשוי להצטרף
הפועל באר שבע: אלונה ברקת מסרבת לקבוע תג מחיר על מיכאל אוחנה
חנן ממן ערך בכורה: "מרגיש בחלום". מנחם קורצקי נגד השופטים

מאור מליקסון שחקן הפועל באר שבע מול מוחמד קבהא שחקן מאריבור. ברני ארדוב
בקרוב ביחד. מליקסון וקבהא/ברני ארדוב

קבהא שיחגוג בחודש הבא את יום הולדתו ה-27, התחיל את הקריירה במכבי פתח תקוה ושיחק במדיה בשנים 2010-2015. בקיץ 2015 עבר למאריבור הסלובנית ובשנתיים וחצי שחלפו מאז, הספיק ללבוש את מדי הקבוצה 89 פעמים בכל המסגרות.

קבהא זכה עם מאריבור באליפות סלובניה בעונה שעברה ובתחילת העונה הנוכחית סייע לה להעפיל לשלב הבתים של ליגת האלופות, תוך שקבוצתו עוברת בדרך לשם גם את הפועל באר שבע. הקשר הישראלי פתח בכל ששת המשחקים של קבוצתו בשלב הבתים ושיחק בחמישה מהם 90 דקות.

לקבהא 14 הופעות בנבחרת הצעירה של ישראל ו-4 בנבחרת הבוגרת. הוא הפך לחלק מהסגל בקמפיין האחרון במוקדמות מונדיאל 2018 ופתח בהרכב במשחקים נגד מקדוניה, איטליה, ליכטנשטיין וספרד.

מכבי נתניה ומ.ס אשדוד מעוניינות בוובה בראון. הקשר שזוכה לקרדיט מועט באלופה למרות משחקים טובים מאוד שהציג לאחרונה קיבל מסרים שלא ישוחרר, אך כעת מקווים בנתניה ובאשדוד שההגעה הצפויה של מרואן קבהא תשנה את המצב. במועדון מהשרון מוכנים להציע לקשר חוזה ליותר מעונה. בראון לא צפוי לצאת בהשאלה.

עוד באותו נושא

הפועל באר שבע: קואנקה המריא לספרד, ארנסט אסנטה עשוי להצטרף

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully