וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברטו פירמינו האריך את חוזהו בליברפול: "זו הייתה החלטה קלה"

עונת שיא (27 שערים בכל המסגרות) זיכתה את הברזילאי בחוזה ארוך טווח עד לשנת 2023, במהלכו ירוויח 180 אלף ליש"ט בשבוע ויהפוך למשתכר הבכיר מבין שחקני המייטי רדס: "אני מאושר"

עריכת וידאו: מתן חדד

ההצלחה הגדולה של ליברפול, שנמצאת על סף העפלה לגמר ליגת האלופות, מיוחסת במהלך העונה בעיקר ליכולת ולמספרים הנפלאים של מוחמד סלאח, אבל כמובן שהמצרי קיבל סיוע משחקנים אחרים של הקבוצה במשך הדרך. אחד העיקריים בהם הוא רוברטו פירמינו, שחווה עונת שיא בקריירה והיה מעורב כבר ב-42 שערים (27 כיבושים, 15 בישולים) בכל המסגרות. הערב (ראשון) הבריזלאי המצוין זכה לפרס על התרומה שלו - חוזה חדש וארוך טווח שישאיר אותו באנפילד עד 2023.

עוד בנושא

אנגליה: מנצ'סטר סיטי הביסה 1:4 את ווסטהאם, שלושה בישולים לסטרלינג
ספרד: אתלטיקו מדריד ניצחה 0:1 את אלאבס ודחתה את חגיגות האליפות של ברצלונה
איטליה: מילאן ניצחה 1:2 את בולוניה, ספאל עלתה מעל הקו האדום

שחקן ליברפול רוברטו פירמינו חוגג. רויטרס
לא הולך לשום מקום. פירמינו/רויטרס

"זו הייתה החלטה קלה", אמר החלוץ, "המועדון קיבל אותי בצורה מדהימה וצמחתי פה הרבה בזכות העבודה והתמיכה של הקבוצה כולה. אני מאוד מאוד מאושר כאן. הכל הסתדר בצורה הכי טובה שאפשר. חברי לקבוצה נהדרים ואני אסיר תודה על כך שאני משחק איתם במועדון הזה. אני אוהב את ליברפול ואת האוהדים הפנסטסיים, שתומכים בנו בכל הדרך".

פירמינו נמצא בקבוצה מ-2015, לאחר שהגיע מהופנהיים הגרמנית שם שיחק במשך ארבע עונות. על פי הדיווחים, הוא אמור להרוויח בתקופת החוזה החדש 180 אלף ליש"ט לשבוע (ולהפוך למשתכר הגבוה בקבוצה) ובסך הכול כתשעה מיליון לאורך חמש השנים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully