וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמיר תורג'מן: "יוסי מזרחי כיועץ? יכולתי להסתדר לבד והראיתי את זה"

מאמנה המפוטר של מ.ס. אשדוד דיבר בתכנית הפייסבוק "טוכמן וחמי" על סירובו לקבל את מזרחי כיועץ: "אם עושים עבודה טובה אז למה לשנות? יש אכזבה גדולה, אבל הבעלים קיבל החלטה"

קובי אליהו

לאחר שפוטר מ.מ.ס. אשדוד ורגע לפני שקבוצתו לשעבר פוגשת את הפועל אשקלון בקרב תחתית לוהט, עמיר תורג'מן התארח היום (ראשון) בתכנית הפייסבוק של וואלה! ספורט, "טוכמן וחמי", ודיבר על האכזבה מהפיטורים, סיכויי ההישרדות של הקבוצה וסירובו לצרף את יוסי מזרחי כיועץ.

"אין ספק שיש אכזבה מאוד גדולה", אמר תורג'מן. "הגענו עד לנקודה הזאת שכל כך חיכינו אליה. היו לנו תקופות קשות מתחת לקו האדום והדיבור היה רק לעלות מעליו ולהישאר בליגה. זה מאכזב מאוד, אבל עם זאת אני יודע שזה הכדורגל. הבעלים החליט שזה לא מתאים ושינה".

על התקופה באשדוד: "אני עשיתי הכל למען הקבוצה. כל מה שיש לי לתת נתתי, אני והצוות שלי, באמת רצינו. היו לא מעט קשיים בדרך כמו שחקנים משמעותיים שנפצעו, אבל עדיין הצלחנו לשמור על דרך ועל התקדמות טובה וסבירה. בגביע נפלנו רק בפנדלים וזה חבל. אני רוצה שהקבוצה תעבור את היום הזה בצורה טובה ותישאר בליגה. בסופו של דבר זה מאכזב, אבל אני מקבל את זה ומתקדם קדימה. הקבוצה צריכה להישאר עם או בלי עמיר תורג'מן. אני רק יודע שהיינו ארבע נקודות ועל קו הסיום. אני חושב שמ.ס. בכל מקרה תישאר".

עוד בנושא:

מ.ס. אשדוד - הפועל אשקלון: משחק העונה של התחתית - "הם בלחץ לא פחות מאיתנו"
מ.ס אשדוד: עמיר תורג'מן סירב לקבל את יוסי מזרחי כיועץ ופוטר
עמיר תורג'מן פוטר ממ.ס. אשדוד, יוסי מזרחי יחליפו

מאמן מ.ס. אשדוד עמיר תורג'מן. קובי אליהו
"השחקנים שקיבלו עונש עשו קפיצת מדרגה". עמיר תורג'מן/קובי אליהו

על סירובו לצירוף יוסי מזרחי כיועץ: "אם עושים עבודה טובה ונמצאים בארבע פור ועושים עבודה נכונה ונאמנה אז למה לבוא ולהכניס עוד מישהו, למרות שאני אוהב את יוסי מזרחי ואני מאחל לו את כל ההצלחה שבעולם? אני לא חושב שהיה צריך את זה. אני יכולתי להסתדר לבד והראינו את זה. היה הפסד קשה נגד רעננה, לא היינו טובים. אבל היו לנו גם משחקים מצוינים שאותם ניצחנו. היה רצון לעזור למערכת, אבל לא חשבתי שיש צורך בזה".

על העונשים לשחקני אשדוד: "זה לא עניין של עקרונות, אלא של דרך מקצועית שהיה חשוב להנחיל באשדוד. אני חושב שדווקא השחקנים שקיבלו עונש כלשהו עשו קפיצת מדרגה הכי מרשימה. הם מעריכים. אני לא רוצה להעניש, רק לשמור על המסגרת. לא איבדתי אותם, אלא ההפך. הם העריכו והבינו. יש כללים, אי אפשר שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה. גם אור אמר לי שהוא מצטער והתקדם קדימה. אמרתי לו שאם הוא הבין, נתקדם קדימה. אני יודע שכולם באשדוד למען מטרה אחת שהיא להישאר בליגה. אני חושב שלא צריך להסתכל על מאמן, אלא על גישה של שחקנים. הם מרוויחים הרבה מאוד כסף וצריכים להיות מקצוענים ולהיות שם עד הסוף. שחקנים יודעים שאני לא עושה את הדברים ממקום של אגו אלא רק למען הקבוצה. זה כדי שכולם יהיו באותו קו ויבינו שיש כללים. אם שחקן הולך בגישה יותר טובה ניתן להוציא ממנו הרבה יותר. זה גם יעזור לו והוא יידע שבמקום הבא בו יהיה הוא לא ייפול".

על השמועות שפיטוריו קשורים לתקרית עם טום בן זקן: "זה לא קשור לתקרית עם טום בן זקן. ג'קי בוגר יותר מכל עניין כזה או אחר. טום עושה התקדמות גדולה והוא לא זה שבגללו העניין לא הסתדר. חלק מהדברים ג'קי מסכים איתי, חלק לא, אבל בסופו של דבר זה היה עניין של לחץ מירידה ואי הסכמות על דרך. הוא הבעלים והוא מחליט. לגיטימי שיש חילוקי דעות בין מאמן לבעלים. אני יודע שזה לא קשור לטום".

על העתיד: "אני הולך עם הדרך שלי בצורה אמיתית. בגלל שהלכתי בצורה הכי אמיתית ומקצועית הגעתי לאן שהגעתי ואני בטוח שיגיעו הצעות בעתיד. על המשחק הערב? אשדוד לא מפסידה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully