וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד - הפועל אשקלון: משחק העונה של התחתית - "הם בלחץ לא פחות מאיתנו"

המארחת אחרי חילופי המאמנים ועם יוסי מזרחי שוב על הקווים, האורחת קיבלה דחיפה מהאוהדים ותחסר את מירקו אורמוש (א', 19:30, ספורט4). דגו לשחקנים: "צריכים לנצל את הלחץ שלהם"

מחזור 31הסתיים29/04/2018
מ.ס. אשדוד
  • בראון (56)
0
    הפועל אשקלון

    מ.ס. אשדוד:

    אחרי פיטוריו של עמיר תורג'מן מקווים במ.ס. אשדוד לראות שינוי במשחק העונה של התחתית מול הפועל אשקלון מחר (ראשון, 19:30, ספורט4). המאמן יוסי מזרחי התמקד באימונים מאז הגעתו בהרבה מאוד טקטיקה ושיחות אישיות. אשדוד סובלת ממכת פציעות בלתי פוסקת, אחרי שגם בלסינג אלקה הצטרף במשחק האחרון אל גדי קינדה, דן ביטון ויובל יעקובוביץ' שכבר סיימו את העונה. מאוריסיו ירצה משחק נוסף בחוץ אחרי האדום שספג מול הפועל עכו, כשבנצי מושל ואור אינברים צפויים לפתוח. במועדון מקווים שהלחץ הגדול לא ישפיע לרעה והמסר שהועבר לשחקנים הוא שגם תיקו תהיה תוצאה טובה ולכן "לא צריך לאבד את הראש".

    הפועל אשקלון:

    תכונה רבה אצל האורחים לקראת משחק העונה של התחתית, כשהשחקנים יודעים שאר ניצחון ישאיר אותם בתמונת ההישארות וכ-100 אוהדים הגיעו לדרבן אותם באימון המסכם. מסאי דגו ערך שיחות אישיות לאורך השבוע ולא תרגל את ה-11 שיפתחו. כמו כן המאמן גם לא פרסם את ה-18 והזמין את כל השחקנים. דגו אמר לשחקנים: "איך שלא נשחק, חשוב ביותר לא לספוג. אם נעמוד נכון ונעשה את העבודה הגול או הגולים יבואו. אשדוד בלחץ לא פחות מאיתנו ואפילו יותר, אנחנו צריכים לנצל את זה". מירקו אורמוש הפצוע ייעדר.

    אוהדי הפועל אשקלון באימון. אתר הפועל אשקלון, אתר רשמי
    אוהדי אשקלון באימון/אתר רשמי, אתר הפועל אשקלון

    טריוויה

    * ניצחון של מ.ס. אשדוד יקבע כי הפועל אשקלון יורדת מליגת העל בפעם השלישית בתולדותיה, שנתיים אחרי שהן עלו יחד מהלאומית. בשני המקרים הקודמים (1997/98 ו-2010/11) אשקלון ירדה מיד אחרי שעלתה. גם הפועל עכו תרד רשמית במקרה כזה.

    * הפועל אשקלון לא ניצחה את מ.ס. אשדוד בתשעת המפגשים האחרונים בין הקבוצות בכל המסגרות. היו לה חמישה הפסדים וארבע תוצאות תיקו.

    * מ.ס. אשדוד שמרה על שער נקי רק שלוש פעמים ב-30 משחקים - הכי מעט העונה בליגת העל.

    * אשדוד בלתי מנוצחת בחמשת משחקי הבית האחרונים שלה (שני ניצחונות), בעוד אשקלון לא הצליחה לנצח בששת משחקי החוץ האחרונים שלה (כולל חמישה הפסדים).

    sheen-shitof

    במבצע מיוחד

    הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

    בשיתוף נומייר פלוס

    הרכבי הקבוצות

    שופט: לירן ליאני
    אצטדיון: אשדוד
    קהל: 2300

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully