וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד: עמיר תורג'מן סירב לקבל את יוסי מזרחי כיועץ ופוטר

25.4.2018 / 11:14

תורג'מן, שיקבל שישה חודשי שכר בתור פיצוי אם לא ימצא קבוצה אחרת, אמר: "הלכתי עם יושר מקצועי, זה לא עלה בקנה אחד עם הבעלים", יוסי מזרחי: "לא רציתי לאמן, אבל פה זה מצב חירום, ובמצב חירום מתגייסים"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

עמיר תורג'מן הגיע הבוקר (רביעי) לאימון מ. ס. אשדוד כדי להיפרד משחקני הקבוצה. אחדים מהם כמו יגור פיליפנקה, דור ג'אן ושחר פיבן, אותם הביא המאמן לאשדוד הצטערו אמש מאוד כששמעו על פיטוריו. לתורג'מן יש הסכם באשדוד גם לעונה הבאה ועל פיו, אם יפוטר הוא יזכה לפיצוי של שישה חודשי שכר ובתנאי שלא ימצא קבוצה לאמן בפרק הזמן הזה.

תורג'מן אמר במסיבת העיתונאים שנערכה לכבוד פרידתו מהמועדון: "באמת מאכזב לסיים את העונה שלושה מחזורים לפני הסוף כשהמשימה שלשמה באתי עדיין לא הושלמה. אני בטוח שהייתי עומד במשימה בצורה הטובה ביותר. חבל שזה לא קרה. מבחינתי הדרך היתה חשובה מאוד, והלכתי עם יושר מקצועי ודרך של מועדון, גם ברמה המשמעתית וגם ברמה המקצועית. לפעמים זה הולך בקנה אחד עם הבעלים, ולפעמים לא. ובסופו של דבר המילה האחרונה היא של ג'קי במקרה הזה. יכול להיות שהוא יסכים, ויכול להיות שהוא פחות יסכים".

יוסי מזרחי הוסיף: "אף אחד לא רוצה סיטואציה כזאת שלושה משחקים לפני סוף העונה, אבל זה כורח המציאות. כשקוראים לך למילואים אתה הולך, אתה לא שואל הרבה דברים. יש לנו משימה קשה מאוד, שצריך לעמוד בה ובשביל זה אני פה. ההצרות שלי מתחילת העונה עמדו בעינן. אני לא רציתי לאמן, אם הייתי רוצה הייתי מאמן בכמה קבוצות. אבל פה זה מצב חירום, ובמצב חירום מתגייסים. זו העבודה שלי שנים. 25 שנה בביזנס הזה, ופעם חמישית שאני בא באותה סיטואציה לאשדוד".

עוד בנושא

קרע קטן לבלסינג אלקה: "מאמין שלא סיימתי את העונה"
פרד רוטן: "אני מרגיש בבית במכבי חיפה, זה מועדון ענק"
המחזור הראשון בעונה הבאה בליגת העל יתקיים ב-25 באוגוסט

עמיר תורג'מן עם ג'קי בן זקן הבעלים של מ.ס אשדוד. קובי אליהו
לא קיבל צ'אנס להחזיר את אשדוד למסלול לבדו. עמיר תורג'מן עם ג'קי בן זקן/קובי אליהו

עוד בטרם ההחלטה הסופית לפטרו אמש סביב השעה 22:00, עלתה האפשרות כי תורג'מן ימשיך עד סוף העונה ובתנאי שיקבל את יוסי מזרחי לצידו כסוג של יועץ. מקורבים לתורג'מן סיפרו אמש כי הוא סירב לקבל את מזרחי על תקן של יועץ למרות שבין השניים קיימת מערכת יחסים מצויינת המלווה בכבוד הדדי. תורג'מן התעקש ללכת בדרך שלו, בלי עזרה ושינוי מבחוץ, והביע בפני ג'קי בן זקן אמונה מלאה ביכולתו להוביל את הקבוצה לניצחון על הפועל אשקלון ביום ראשון, ובכך להשאיר את אשדוד בליגה.

בעקבות הסירוב של תורג'מן לקבל איש מקצוע נוסף לצידו, הוחלט לפטרו. יש לציין כי מערכת היחסים בין תורג'מן לבן זקן לא היתה מהמשובחות. לאורך כל החודשים האחרונים לא נרשמה קרבה יתרה בין השניים. בנוסף לכך, כבר אחרי ההדחה של מ. ס. אשדוד מגביע המדינה על ידי אותה הפועל רעננה שניצחה שלשום גם בליגה, שקל בן זקן לבצע שינוי בעמדת המאמן ולפטר את תורג'מן. עם תורג'מן יעזוב גם עוזרו ארז בלפר.

מזרחי חוזר לאמן את אשדוד פעם נוספת והוא יקווה להשאיר את הקבוצה בליגה ולחזור בעונה הבאה לניהול המקצועי של מחלקת הנוער. באשדוד ירדו מאופצית יובל נעים מתוך העדפה למישהו כמו מזרחי שמכיר מקרוב את השחקנים ולא צריך זמן כדי ללמוד אותם ואת הקבוצה. למאמן הוותיק שכבר היום יעביר אימון ראשון תהיה בעיה עם הפצועים הרבים בקבוצה שחלקם גם לא יחזרו העונה לשחק.

עוד באותו נושא

עמיר תורג'מן פוטר ממ.ס אשדוד, יוסי מזרחי יחליפו

לכתבה המלאה
יוסי מזרחי מנהל מקצועי מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
יחזור לנוער בעונה הבאה? יוסי מזרחי/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully