וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרע קטן לבלסינג אלקה: "מאמין שלא סיימתי את העונה"

24.4.2018 / 10:57

הקיצוני של מ.ס. אשדוד, שנפצע בהפסד לרעננה, עבר בדיקת אולטרסאונד וייעדר בוודאות ממשחק העונה של הפלייאוף התחתון מול הפועל אשקלון. בן זקן יקבל החלטה בנוגע להמשך דרכו של עמיר תורג'מן

צילום ועריכה: קובי אליהו

הקשר ההתקפי של מ.ס. אשדוד בלסינג אלקה, שנפגע במשחק ההפסד 1:0 להפועל רעננה, עבר הבוקר (שלישי) בדיקת אולטרסאונד ממנה עולה כי הוא סובל מקרע באורך של סנטימטר בשריר הירך האחורי. למרות זאת, מעריכים באשדוד כי אחרי שהשחקן יקבל הערב זריקה מיוחדת לאיחוי הקרע, ייקח לו פרק זמן של עד ארבעה ימים כדי להחלים ואז ניתן יהיה לראות אם הוא יחזור להתאמן.

תחילה חששו באשדוד כי הוא סיים את העונה ומצטרף למכת הפציעות שנחתה על המועדון אך כעת קיימת אופטימיות זהירה כי השחקן יחזור לשני המשחקים האחרונים. "אני אפסיד בוודאות את המשחק מול הפועל אשקלון, אבל אני לא מרים ידיים ומקווה לחזור לשני משחקים שיסיימו את העונה", אמר אלקה. "היה לי קשה לראות את הקבוצה מבחוץ. לא האמנתי ששוב נפצעתי באותו המקום כבר בתחילת המשחק. אבל אני מתכוון לעשות הכול כדי לעזור לקבוצה שלי להישאר בליגה. אני מאמין שלא סיימתי את העונה".

באשדוד לקחו פסק זמן של 24 שעות כדי לחשוב על המשך הדרך לאור העובדה שהקבוצה הפסידה אמש ונראתה רע מאוד. מעמדו של המאמן עמיר תורג'מן התערער אך הקלפים נמצאים אצל אדם אחד, ג'קי בן זקן. רק הוא יקבל החלטה אם לפטר את תורג'מן ולמנות מאמן אחר שלושה מחזורים לסיום העונה או לתת אמון במאמן וללכת איתו למשחק העונה מול אשקלון ביום ראשון הקרוב.

עוד בנושא
מ.ס. אשדוד: מעמדו של עמיר תורג'מן התערער מאוד, יובל נעים מועמד
במשחקה ה-200 בליגת העל: הפועל רעננה ניצחה 0:1 את מ.ס. אשדוד
מכבי חיפה: אלאך שוקל מחדש את שחרור קאיו. דמארי ישוב לאימונים בסוף השבוע

בלסינג אלקה שחקן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
אופטימיות זהירה לגביו. אלקה/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully