וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבצורת של קארים בנזמה נמשכת. זידאן: "הוא צריך לחייך יותר"

חלוץ ריאל לא כבש גם ב-1:2 על לגאנס, ועל פי דיווחים הוא עשוי למצוא את עצמו על הספסל מול באיירן. המאמן: "הוא לא אחד שמחצין את הרגשות שלו". לוקאס ואסקס יפתח כמגן ימני בגומלין?

למרות שהמאבק עם אתלטיקו מדריד על המקום השני נמצא בעיצומו, ריאל מדריד מנצלת את יתר משחקי הליגה בעיקר כדי להתכונן לאתגר האמיתי בליגת האלופות. אמש (שבת) העלה זינדין זידאן הרכב מחליפים מול לגאנס והעניק מנוחה בין היתר גם לכריסטיאנו רונאלדו, אבל הקבוצה ניצחה בכל 1:2 משערים של גארת' בייל ובורחה מויראל.

למרות הניצחון, נראה שריאל מודאגת מכושרו של קארים בנזמה. החלוץ הצרפתי תקוע על שמונה שערים בכל המסגרות כבר תקופה ארוכה, זוכה ליחס פושר ולעתים קריאות בוז מהאוהדים, ונראה מתוסכל. על פי דיווחים בספרד הוא לא אמור לפתוח בגומלין מול באיירן מינכן בחצי גמר ליגת האלופות, אחרי עוד משחק חלש אמש.

עוד בנושא

בייל ומאיורל כבשו, ריאל מדריד ב' ניצחה 1:2 את לגאנס
הערב בספרד: ברצלונה יכולה להבטיח את האליפות ה-25

קארים בנזמה שחקן ריאל מדריד. GettyImages
יראה ספסל בגומלין? בנזמה/GettyImages

"אולי הוא צריך לחייך יותר כדי שכולם ידעו שהוא שמח ומרוצה", ניתח זינדין זידאן את מצבו של החלוץ. "ממה שאני רואה לא עובר עליו שום דבר, הוא בדיוק אותו דבר כמו תמיד. גם אני בתור שחקן לא חייכתי הרבה, ככה שאני מבין לליבו. הוא יקר לליבי, כי מבחינתי כל השחקנים בקבוצה חשובים. אני מאמן בזמן שאחרים ממציאים כותרות".

לקראת באיירן, זינדין זידאן מתכנן פתרונות יצירתיים לוואקום שנוצר בעמדת המגן הימני. נאצ'ו הפצוע ימשיך להיעדר, דני קרבחאל גם כן פצוע, ולכן מתכנן המאמן הימור מפתיע על לוקאס ואסקס בעמדה הזו.

"נאצ'ו לא התאמן עם הקבוצה והוא לא ישחק מול באיירן", הבהיר זידאן. "לוקאס ואסקס מגן ימני? כן, זה בהחלט משהו שאני שוקל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully