וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: בייל ומאיורל כבשו, ריאל מדריד ניצחה 1:2 את לגאנס

צפו בתקציר: הבלאנקוס הסתדרו ללא רונאלדו שקיבל מנוחה לקראת הגומלין מול באיירן וצימקו את הפער מאתלטיקו השנייה לנקודה אחת. וינצ'נזו מונטלה פוטר מסביליה בעקבות ההפסד 2:1 ללבנטה

one

בווידאו: תקציר ניצחונה של ריאל מדריד

המחזור ה-35 בליגה הספרדית אמור לבשר ביום ראשון על זכייתה של ברצלונה באליפות ה-25 בתולדותיה, אך עוד לפני כן הוא נפתח ביום שישי עם 1:2 של לבנטה על סביליה, שפיטרה את מאמנה וינצ'נזו מונטלה. ריאל מדריד ניצחה 1:2 את לגאנס בחזרה הגנרלית לקראת הגומלין מול באיירן מינכן. ריאל סוסיאדד גברה 1:3 בדרבי על אתלטיק בילבאו ואספניול סיימה ב-1:1 מול לאס פלמאס.

שחקני ריאל מדריד חוגגים עם גארת' בייל. רויטרס
הגיע ל-15 שערים בכל המסגרות בארבע מחמש עונותיו בריאל. גארת' בייל/רויטרס

ריאל מדריד - לגאנס 1:2

בין שני משחקי חצי גמר ליגת האלופות מול באיירן מינכן, בדרך לחלום הזכייה השלישית ברציפות, הבלאנקוס עצרו לדרבי קטן מול לגאנס. הקבוצה הקטנה הדהימה את זינדין זידאן ב-24 בינואר עם 1:2 בברנבאו והדיחה את ריאל מדריד מהגביע, אך בליגה הפסידה לה הערב בפעם הרביעית. כריסטיאנו רונאלדו קיבל מנוחה כחלק מרוטציה נרחבת של המארחת וראה את גארת' בייל כובש מקרוב בדקה השמינית אחרי ניסיון ראשון של קארים בנזמה שנבלם. בורחה מאיורל קיבל גם הוא מקום בין ה-11 והרשית מול שער ריק אחרי יציאה איומה של פיצ'ו קוויאר בדקה ה-45. לגאנס הצליחה רק לצמק עם שער של דרקו ברשנאץ בדקה ה-66.

וינצ'נזו מונטלה מאמן סביליה. רויטרס
פוטר בפעם השנייה העונה. וינצ'נזו מונטלה/רויטרס

לבנטה - סביליה 1:2

מסע ההיחלצות של הקבוצה מוולנסיה תחת פאקו לופס קרוב להשלמה, והיא רחוקה כעת 12 נקודות מהקו האדום, כך שאיבוד נקודות של לה קורוניה מול ברצלונה יבטיח לה סופית מקום בליגה הראשונה לעונה נוספת. רוג'ר מרטי (11) העלה אותה ליתרון אחרי מהלך אישי נהדר של חוסה מוראלס, קרלוס פרננדס הפגיז מסף הרחבה (16) ומוראלס (74) קבע את תוצאת הסיום אחרי שהכניע באחד על אחד את דויד סוריה. זהו הניצחון הראשון של לבנטה על האנדלוסים מאז ינואר 2014, והקבוצה של וינצ'נזו מונטלה סופרת כבר שבעה מחזורים רצופים ללא ניצחון. המאמן האיטלקי פוטר היום (שבת) בעקבות הרצף הגרוע.

צפו בתקציר של לבנטה נגד סביליה

one

משחקים נוספים

ריאל סוסיאדד - אתלטיק בילבאו 1:3
לסוסיאדד: מיקל סן חוסה (15 עצמי, 54 עצמי), נמיקל אויירסבאל (36). לבילבאו: ראול גרסיה (59, פנדל)

אספניול - לאס פלמאס 1:1
לאספניול: ג'רארד מורנו (76). ללאס פלמאס: ג'ונתן קאלרי (29 בפנדל)

ויאריאל - סלטה ויגו 1:4
לוויאריאל: קרלוס באקה (13, 35 ו-38), סאמו קאסטייחו (93), לסלטה ויגו: פיונה סיסטו (34)

צפו בתקציר ניצחונה של ריאל סוסיאדד בדרבי

one

צפו בתקציר התיקו של אספניול

one

צפו בתקציר הניצחון של ויאריאל על סלטה ויגו

one

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully