וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיטר פלצ'יק על המדליה: "הרגשתי כמו גלדיאטור". נתניהו בירך את שגיא מוקי: "אלוף כחול-לבן"

28.4.2018 / 18:41

פלצ'יק הנרגש יקבל מענק של 20 אלף שקל בעקבות הזכייה במדליית הארד באליפות אירופה: "כבר הייתי עם רגל בקבר". ראש הממשלה בירך את מוקי: "התחכום, המיומנות והנחישות, אלה דברים שמעוררים הרבה השתאות וגאווה". גם אורי ששון הגיע לברך. תל אביב תארח גרנד פרי מ-2019

פיטר פלצ'יק עם מדליית הארד/ברני ארדוב

אליפות אירופה המוצלחת מבחינת נבחרות הג'ודו של ישראל הסתיימה הערב (שבת) עם מדליה רביעית בתחרות הביתית, עליה היה חתום פיטר פלצ'יק. הג'ודוקא המתחרה בקטגוריית משקל עד 100 ק"ג, ניצח בקרב על מדליית הארד תוך חצי דקה את ניאז בילאלוב הרוסי וקבע כי ישראל השוותה את שיא המדליות מ-2012. פלצ'יק צירף את המדליה שלו לארד של גפן פרימו וטל פליקר וכמובן למדליית הזהב של שגיא מוקי אתמול, כשב-2012 היו אלה אריק זאבי (זהב), ירדן ג'רבי (כסף), אליס שליזנגר (ארד) וסוסו פלאלשווילי (ארד) שהשיגו מדליות.

בעקבות התייצבותו על הפודיום באליפות אירופה בתל אביב, פלצ'יק יזכה גם מענק מיוחד של 20 אלף ש"ח מהקרן המשותפת לוועד האולימפי בישראל, משרד התרבות והספורט והמועצה להסדר ההימורים בספורט.

עוד בנושא:
מדליה רביעית לישראל: פיטר פלצ'יק זכה בארד, אכזבה לאורי ששון
הגיע כדי להיות אלוף: סגירת המעגל של שגיא מוקי עם מדליית הזהב

פיטר פלצ'יק ג'ודוקא ישראלי חוגג זכייה במדליית ארד, אליפות אירופה 2018. ברני ארדוב
יש גם בונוס כספי. פיטר פלצ'יק/ברני ארדוב

פלצ'יק הנרגש אמר בסיום: "האמנתי בעצמי כל הדרך, הייתי במקום הכי נמוך שאפשר להיות. אחרי הפציעה בכתף הייתי עם רגל אחת בקבר, לא האמנתי שאגיע לבמה הזאת בכלל. אני כל כך אוהב את הספורט הזה, כל כך אוהב לרגש. הרגשתי כמו גלדיאטור, הקהל נתן לי כל כך הרבה כוח".

על ההפסד בחצי הגמר אמר: "לא נכנעתי אחרי שהתעלפתי בחצי הגמר, חלמתי כל כך הרבה חלומות כששכבתי שם. חלמתי שניצחתי, שאשמע את התקווה, עד שראיתי את הפנים של נמרוד הפיזיותרפיסט. אין תחרויות כאלה, זו אחת הבמות הכי מושקעות שהיו פה. כולם נתנו את הלב, אני נתתי את הלב על המזרן והקהל היה טורבו שדחף אותי".

יו"ר האיגוד משה פונטי אמר בסיום התחרות כי החל מהשנה הבאה ייערך גרנד פרי בתל אביב שיחליף גרנד פרי אחר בסבב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אורי ששון מגיע לברך את פיטר פלצ'יק לאחר הזכייה במדליית ארד. יניב טוכמן, מערכת וואלה!
הגיע לפרגן. אורי ששון/מערכת וואלה!, יניב טוכמן
אורי ששון מגיע לברך את פיטר פלצ'יק לאחר הזכייה במדליית ארד. מערכת וואלה!
היה גם חיבוק. אורי ששון עם פיטר פלצ'יק/מערכת וואלה!

שרת התרבות והספורט מירי רגב בירכה הערב על מדליית הארד בה זכה פיטר פלצ'יק: "פיטר נלחם כמו אריה ונתן בכל קרב שלו את המירב. אני שמחה שבסוף היום הארוך והקשה הוא בא על שכרו וסידר למדינת ישראל עוד מדליה".

השרה רגב הוסיפה ואמרה: "אני שמחה שעשינו הכל כדי לארח את אליפות אירופה בג'ודו לראשונה בארץ. הוכחנו שוב שאנו ראויים לארח כאן תחרויות בינלאומיות ולעשות זאת בצורה המכבדת והטובה ביותר. תודה ליו"ר איגוד הג'ודו הישראלי משה פונטי שבשותפות מלאה סייע בהבאת התחרות לישראל".

פיטר פלצ'יק (משמאל) עם מאמנו אורן סמדג'ה ונשותיהם. יניב טוכמן, מערכת וואלה!
פיטר פלצ'יק, אורן סמדג'ה והנשים/מערכת וואלה!, יניב טוכמן

בנוסף, ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח הערב עם שגיא מוקי, ובירך אותו על זכייתו במדליית הזהב. "אתה אלוף כחול-לבן על אדמת כחול-לבן", אמר נתניהו למוקי, "אמר לי מישהו שמבין בזה לפני כמה ימים שישראל היא מעצמת ג'ודו, אז אתה מוביל את השדרה. כל הכבוד לך. זו באמת גאווה ישראלית. אני חושב שזה משהו שקשור ברוח של המדינה שלנו. אנחנו אוספים כל מיני יריבים כבר הרבה שנים אבל אנחנו תמיד, כמו שכבר ראינו בתחרויות האלה, שולחים גם את היד לשלום. השילוב של הדברים האלה, התחכום, המיומנות והנחישות, אלה דברים שמעוררים הרבה השתאות והרבה גאווה. כל הכבוד לכם".

מוקי ענה לראש הממשלה: "אני רוצה להודות לך, זה מיוחד להתחרות בארץ, זה חלום של כל ג'ודאי. אני שמח שהדברים התחברו לי, והצלחתי לסיים במקום הראשון ולשמוע את כל הקהל פה שר על אדמת ישראל את התקווה. תודה לך על הברכות, אני מאוד מאוד התרגשתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully