וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: רומן סורקין חתם על חוזה לשלוש שנים

28.4.2018 / 15:12

הפורוורד-סנטר (21, 2.08) שמיעט לקבל דקות בשנים האחרונות באוניברסיטת אורגון היוקרתית, יעבה את הסגל של נועלת הטבלה. ג'ף רוזן: "היכולת של רומן לזרוק משלוש בגובהו היא נדירה"

one

מכבי חיפה הודיעה היום (שבת) על החתמתו של הפורוורד-סנטר רומן סורקין עד לתום עונת 2020/21. סורקין, שסיים ארבע שנים באוניברסיטת אורגון לפני כחודש, היה בקשר רצוף עם ראשי מכבי חיפה בחודשים האחרונים, כשאחת הבעיות לצרפו הייתה בעיות מול שלטונות צה"ל, שכן סורקין נחשב זמן רב לעריק, אך בחיפה פעלו לפתור את אותן הבעיות וסורקין הגיע לאחרונה לישראל.

עוד בנושא:
מכבי חיפה מינתה את ברק פלג למאמנה עד לסיום העונה
עירוני נהריה מתחזקת: האקים ווריק חתם עד לסיום העונה

רומן סורקין שחקן מכבי חיפה. אתר רשמי מכבי חיפה בכדורסל, אתר רשמי
רומן סורקין/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי חיפה בכדורסל

"אנו שמחים על צירופו של רומן למכבי חיפה, כאשר אנו מרכיבים גרעין מוצק של כישרון ישראלי לעתיד", אמר ג'ף רוזן, הבעלים של חיפה, "היכולת של רומן לזרוק מהשלוש בגובהו היא נדירה, הוא סיים ארבע שנים בתכנית קולג' ברמה גבוהה, ולכן אנחנו מצפים להמשך הפיתוח והתרומה שלו לקבוצה".

סורקין (21, 2.08) גדל במחלקת הנוער של אליצור אשדוד, ויצא בגיל 18 לארצות הברית, כשהוא ממעט לקבל הזדמנויות באורגון החזקה. בשנים שלו במכללות הגיע עם המכללה לפיינל פור, ובמקביל רשם אליפות אירופה לנוער מצוינת עם 14.1 נקודות ו-9.9 ריבאונדים, כשהוא משחק בשנת 2015 גם במדי נבחרת העתודה ורושם 5.3 נקודות ו-3.6 ריבאונדים למשחק. העונה רשם באורגון 2.9 נקודות למשחק.

סורקין צפוי להיות בסגל חיפה למשחק ביום שישי נגד עירוני נהריה ולא אמור לצאת איתה למשחק נגד הפועל אילת. חיפה מינתה אמש את ברק פלג למאמנה, ותעשה מאמץ על מנת לצאת מהמקום האחרון בטבלה אליו נקלעה, כשנשארו שבעה מחזורים לסיום העונה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully