וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק פלג חתם במכבי חיפה, ג'ף רוזן: "הוא המנהיג שאנחנו צריכים"

27.4.2018 / 19:28

מאמנה של מכבי רעננה בשלוש השנים האחרונות ישוב לליגת העל ויחליף את עופר רחימי שהתפטר בתחילת השבוע. הועדף בין היתר כי הסכים לחוזה עד לסוף העונה בלבד. רוזן: "ינחיל מוטיבציה"

ברק פלג יאמן את מכבי חיפה עד לסיום העונה הנוכחית, כך החליט הערב (שישי) בעלי הקבוצה ג'ף רוזן. הבעלים האמריקאי, שנפגש במהלך הימים האחרונים עם מספר מאמנים, בחר בפלג שהיה בין היחידים שהיה מוכן לקבל חוזה עד לסיום העונה. הוא יעביר את אימון הקבוצה מחר, וידריך אותה במשחק הליגה נגד הפועל אילת.

פלג שב לליגת העל אחרי שפוטר מאימון גלבוע/גליל בעונת 2014/15. מאז הדריך בהצלחה את מכבי רעננה בשלוש השנים האחרונות והוביל אותה לצמרת הליגה הלאומית. מי שעומד מאחורי המהלך הוא חברו הטוב של פלג תומר שטיינהואר, שימשיך בעמדת עוזר המאמן. השניים מכירים מהימים המוצלחים במכבי רעננה ונבחרת ישראל.

ברק פלג מאמן הפועל גלבוע/גליל עליון. יוסי ציפקיס
המבחן הראשון מול אילת. ברק פלג/יוסי ציפקיס

מכבי חיפה מדורגת במקום האחרון בטבלת ליגת העל עם שבעה ניצחונות ב-26 מחזורי ליגה, מרחק שני משחקים מעירוני נהריה שנמצאת מעליה. לירוקים צפויים סדרה של משחקים מול כל קבוצות התחתית החל מיום שישי הבא, אז ישחקו מול עירוני נהריה.

"ברק מגלם את רוח הלחימה כמאמן ומנהיג שהקבוצה צריכה", אמר הבעלים ג'ף רוזן, "אנחנו עם הגב לקיר, וברק ינחיל עקשנות, מוטיבציה, ויילחם בשבעת המשחקים האחרונים".

"ברק הוא בחירה מצוינת להוביל את הקבוצה שלנו", אמר עוזר המאמן תומר שטיינהאור. "אני מכיר את ברק שנים רבות, הן כשחקן והן כחבר שלי. הוא יעשה את השינוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully