וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אונאי אמרי הודיע על עזיבת פריס סן ז'רמן בסיום העונה הקרובה

המאמן הספרדי בן ה-46 שהגיע לקבוצת הפאר הצרפתית ב-2016 אך נכשל בליגת האלופות החליט לקחת אחריות, על רקע השמועות שקושרות את טוכל למועדון: "מודה לכולם, כל שנותר הוא גמר הגביע"

אונאי אמרי, מאמן פריס סן ז'רמן. רויטרס
סוף הסיפור. אמרי/רויטרס

הכשילונות בליגת האלופות עשו את שלהם, ואונאי אמרי הודיע היום (שישי) כי יעזוב את פריס סן ז'רמן בסיום העונה הקרובה. המאמן הספרדי שהגיע לקבוצת הפאר הצרפתית בקיץ 2016 יסיים את תפקידו עם אליפות אחת, אותה קבוצתו כבר הבטיחה לפני מספר שבועות, ואולי שני גביעים, אם ינצח בגמר את לז הרבייה הקטנה בעוד כשבועיים וחצי.

"אמרתי לשחקנים, למנהל הספורטיבי ולנשיא שזה נגמר", אמר אמרי במסיבת העיתונאים. "אני מודה לכולם. כל מה שנותר לי כעת זה גמר הגביע. אעזוב בכבוד. פריס סן ז'רמן חייבת להישאר חזקה בצרפת, ואני בטוח שזה יקרה".

על ניימאר אמר אמרי: "העונה הראשונה שלו כאן לא היתה קלה. אני מאמין בו ומאמין בעתיד המועדון ביחד איתו, עכשיו הוא צריך להתמקד במונדיאל".

אגב, אם פריס סן ז'רמן תזכה בגביע ב-8 במאי, אמרי יעזוב את המועדון אחרי שזכה בשבעה מתוך שמונה תארים אפשריים במסגרת המקומית בשתי העונות האחרונות. מאידך, אמרי איבד את האליפות למונאקו בעונה שעברה והודח פעמיים כבר בשלב שמינית הגמר של ליגת האלופות על ידי ברצלונה וריאל מדריד.

אמרי (46) החל את קריירת האימון שלו בספרד באמצע העשור הקודם. הפריצה הגדולה שלו הגיעה בשורות ולנסיה, אותה הדריך בין 2008 ו-2012. לאחר מכן עבר גם בספרטק מוסקבה (2012) וסביליה (2013-2016), לפני שנחת בפריס סן ז'רמן בקיץ 2016.

על פי כלי התקשורת ברחבי אירופה, המועמד המוביל לרשת את אמרי הוא תומאס טוכל. גם שמו של ארסן ונגר הוזכר.

עוד בנושא:

שבת באיטליה: אינטר רוצה למנוע מהיריבה יובנטוס לזכות באליפות
ז'וזה מוריניו: "כל מי שאומר שרציתי למכור את מוחמד סלאח הוא שקרן עלוב"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully