וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "כל מי שאומר שרציתי למכור את מוחמד סלאח הוא שקרן עלוב"

מיוחד חוזר לעסקה המפוקפקת בה הוא וצ'לסי החליטו למכור את הכוכב המצרי, במה שנחשב פספוס עצום: "ההפך הוא הנכון - אני זה שהחתמתי אותו, לא זה שגרם לו לעזוב. נמאס לשמוע האשמות מופרכות"

עריכת וידאו: מתן חדד

ז'וזה מוריניו פספס לא מעט שחקנים טובים בשנים האחרונות, אבל אחד מהם - מוחמד סלאח - ישאיר עליו כתם לזמן רב. מוריניו אימן את צ'לסי בשעה שהמצרי, שכיום מככב בליברפול ונחשב אחד השחקנים הטובים בעולם, נרכש על ידה, אבל מיעט להשתמש בו ובסופו של דבר גם ויתר עליו. תחילה סלאח הושאל לפיורנטינה, וכעבור שנה נמכר לרומא, כשצ'לסי מנצלת את הכסף שנכנס ממכירתו לרכש מיידי.

כך או כך, נראה שמוריניו מתכחש לעובדות. בראיון שהעניק אמש (חמישי) לרשת ESPN בברזיל הוא הסביר מדוע לא הוא אשם במכירת סלאח בשעתו, אלא הנהלת צ'לסי נושאת באחריות.

"אנשים אומרים שאני הייתי זה שהחליט למכור את סלאח, אבל זה בדיוק להפך - אני זה שרכשתי אותו", אמר. "אני הייתי זה שאמר לצ'לסי לרכוש אותו, ובזכותי הוא הגיע. זיהיתי את הכישרון הגדול שטמון בו אבל בזמנו הוא היה ילד צעיר שלא מוכן לאתגר הזה מבחינה פיזית או מנטלית. היו לו קשיי התאקלמות והלם תרבות, הוא היה אבוד. בכל מקרה, לא אני מכרתי אותו. החלטנו להשאיל אות לתקופה קצרה כדי שיתבגר ויבשיל, והרגשתי שזה הכרחי כי באותה תקופה היו לנו שחקני כנף נהדרים".

מוריניו הוסיף ש"אני בטוח שגם סלאח בעצמו מופתע מהיכולת שהוא מציג. הוא הגיע לשיא שלו, אין ספק. וגם מאוד עוזר לו שהוא מתאים לסגנון של קלופ בצורה מושלמת".

עוד בנושא

"פשוט תנו לו את כדור הזהב": עולם הכדורגל מצדיע למוחמד סלאח
אי אפשר להסתיר את החיוך: על המופע של סלאח וליברפול נגד רומא
אלכס אוקסלייד צ'מברליין גמר את העונה ויחמיץ את המונדיאל

שחקני ליברפול מוחמד סלאח, סאדיו מאנה, רוברטו פירמינו חוגגים. רויטרס
איפה הוא?/רויטרס
מאמן מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו. GettyImages
ואיפה הוא?/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully