וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרס אינייסטה אישר: זו העונה האחרונה שלי בברצלונה

סוף עידן בכדורגל העולמי: אחד השחקנים הטובים והאהובים בתולדות המועדון כינס מסע"ת ובגרון חנוק בישר שהוא נאלץ לעזוב את המועדון בו גדל: "המועדון ראוי לכך שאתן את ה-100 אחוז שלי ואני לא יכול לעשות זאת בשלב הזה". מסי וסוארס נעדרו מהמסע"ת

רויטרס

זה היה באוויר מספר שבועות, והחל מהיום (שישי) זה גם רשמי: אנדרס אינייסטה יסיים את דרכו בברצלונה עם תום עונת 2017/18. הקשר האהוב כינס היום מסיבת עיתונאים בנוכחות כל חבריו לקבוצה ובה הוא הודיע שבעונה הבאה הוא יעזוב את הקבוצה בה גדל ובה הוא משחק מגיל 13. במסע"ת התכנסו כל שחקני ברצלונה, חוץ משני כוכביה ליאונל מסי ולואיס סוארס. במועדון הסבירו שהשניים נעדרו בשל מחוייבות אישית אך הם ישתתפו בטקס הפרידה הרשמי מאינייסטה.

אינייסטה הנרגש התקשה לדבר בפתיחת המסע"ת ואמר בגרון חנוק כשדמעות בעינו: "מסיבת העיתונאים הזו נועדה כדי להפוך את ההחלטה שלי לפומבית. זו עונתי האחרונה כאן".

אינייסטה הוסיף: "בעתיד הקרוב אני לא אוכל לתת את הכי טוב שלי לברצלונה, בעיקר מבחינה פיסית. אני רוצה לעזוב כשאני בטופ, רוצה להרגיש שאני מועיל. זה יום קשה מאוד עבורי, להיות כאן ולהגיד שלום למועדון שבו ביליתי את כל חיי. לברצלונה יש חלק גדול במי שאני - אני מודה להם מאוד. המועדון ראוי לגרסה הכי טובה שלי ובעתיד הקרוב לא אוכל לתת להם את זה. תודה לכל מי שתמך בי לאורך כל הדרך".


עוד בנושא:

"הוא כמו הארי פוטר": הציטוטים הגדולים שנאמרו על אינייסטה
מר גמר: אנדרס אינייסטה הוא מגדולי הווינרים בתולדות הכדורגל
דיווח: המו"מ בין אינייסטה לצ'ונגקינג תקוע בשל דרישות השכר שלו
סופ"ש בספרד: ריאל תחלק כוחות מול לגאנס, סביליה תעצור את הסחף?

איקר קסיאס נפרד מאינייסטה

שחקן ברצלונה אנדרס אינייסטה. רויטרס
עוזב כמו גדול עם שער בגמר הגביע. אינייסטה/רויטרס

"אם הייתי צריך לבחור רגע אחד בקריירה? יש מלא רגעים גדולים, עם המון תארים והצלחות, אבל הרגע שלא אשכח כל חיי הוא הבכורה שלי בבוגרים של ברצלונה".

כשנשאל לאן הוא עובר, אמר: "אני כמעט בן 34, נתתי הכול למועדון הזה. אם לא הייתי יכול לתת הכול כמו עכשיו, לא הייתי שמח. אמרתי שלעולם לא אשחק נגד ברצלונה, אז לא אשחק באירופה. יש עדיין דברים לסדר עם הקבוצה הבאה שלי. בסוף העונה אחשוף את הקבוצה שבה בחרתי".

"זה שלא זכיתי בכדור הזהב? זה בכלל לא מטריד אותי. לחזור לברצלונה בעתיד? זה עדיין מוקדם מדי כדי לדבר על זה, אנחנו צריכים לסיים את העונה עם הדאבל".

אינייסטה (33), אחד השחקנים הטובים והאהובים בתולדות ברצלונה, רשם את הופעת הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת ב-2002. לאורך השנים הפך יותר ויותר חשוב, פופולרי ומוערך והוכיח פעם אחר פעם כישרון יוצא-דופן ואופי שתמיד אפשר לו להגיע למשחקים הגדולים.

אנדרס אינייסטה אחרי הזכייה של ברצלונה גביע המלך. AP
אנחנו כבר מתגעגעים. אינייסטה/AP

ארון התארים של אנדרס אינייסטה

* ארבע זכיות בליגת האלופות.

* זכיה אחת במונדיאל.

* שתי זכיות באליפות אירופה.

* תשע אליפויות ספרד (כולל זו שבדרך).

* שש זכיות בגביע הספרדי.

* שבע זכיות בסופרקופה הספרדי.

* שלוש זכיות בסופרקאפ האירופי.

* שלוש זכיות באליפות העולם למועדונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully