וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל אלברמן: "רוצה להישאר במכבי חיפה. אנחנו רחוקים מהמקום בו רצינו להיות"

27.4.2018 / 7:45

קשר מכבי חיפה מדבר על העונה הנוכחית: "עברנו יותר ממהפכה אחת, לקח לנו זמן להבין את הדרישות", ועל הצוות ההולנדי: "אנחנו במגמת שיפור. הם יצטרכו לקבל החלטות. יהיה שינויים". ומה עם דמארי?

גל אלברמן, מכבי חיפה. אתר רשמי
עוד עונה בירוק? אלברמן/אתר רשמי

מכבי חיפה משיכה להתכונן למשחק מול קריית שמונה, ללא החלוץ עומר דמארי שחזרתו לאימונים נדחתה לשבוע הבא. כזכור, השחקן לא הופיע אתמול ליום הגיבוש שערכה הקבוצה במתחם "יס פלאנט", לאחר ושהה בסמוך להתכנסות במרכז לרפואת ספורט של מכבי חיפה. במועדון טענו כי זו הסיבה שבגללה לא זומן להתכנסות, למרות שדמארי סיים את הטיפול סמוך לתחילתה. כעת, עדיין לא ברור מתי ישוב לסגל והאם ישוב לשחק העונה. אחרי ההצהרה של פרד רוטן, לפיה הכיוון שלו לגבי העונה הבאה חיובי, שוחח גם גל אלברמן עם התקשורת.

"אנחנו רחוקים מהמקום שרצינו להיות בו, אבל אני חוזר ואומר - זאת המציאות, והמטרה שלנו עד סיום העונה היא להוציא כמה שיותר נקודות. השגנו ניצחון שני ברציפות לראשונה העונה, אז עדיף מאוחר מאשר אף פעם לא", אמר אלברמן, שנשאל לגבי השינויים שמכבי חיפה עברה העונה בצוות המקצועי. "עברנו יותר ממהפכה אחת, כי הייתה לנו תקופה עם רוב מאס על הקווים ולקח לנו זמן להבין את הדרישות. אז כבר הגיע הצוות החדש ושוב למדנו את הדרישות שלו. זה לא תירוץ, אבל עברנו מספר תהליכים תוך כדי עונה. זאת הסיטואציה ואיתה נצטרך להתמודד. אנחנו מקווים שבעונה הבאה תהיה לנו יותר המשכיות".

עוד בנושא

פרד רוטן: "הכיוון שלי לעתיד חיובי". דמארי לא נכח בגיבוש
במכבי חיפה מאשרים: "יש סיכוי שקאיו יישאר בקבוצה"
עומרי גלזר לא צפוי להמשיך כשוער שני בעונה הבאה

ארנסט מאבוקה שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
חוזר לסגל? מאבוקה/ברני ארדוב

על הצוות החדש אמר: "לדעתי יש מגמת שיפור בשבועות האחרונים. זה עדיין לא מספיק ונצטרך למצוא את הכיוון הנכון ולהמשיך בו". על השאלה האם הוא חשש מירידה ענה: "קשה לי לומר שהיה חשש ממשי מירידה, אבל כאשר הפער הצטמצם עברו לנו מחשבות בראש. ניסינו לצאת מזה כמה שיותר מהר כדי לא להסתבך ועשינו את זה. מה יהיה בעונה הבאה? אנחנו צריכים לסיים כמו שצריך את העונה הזאת. יש אנשי צוות שיעשו חושבים ויגידו אילו שינויים צריכים לעשות. יהיו כאן שינויים. אני בורג קטן במערכת ואני לא בפוזיציה שבה אני יכול לומר מה יהיה. יש אנשים שחיים את הקבוצה בחודשים האחרונים והם יצטרכו לקבל את ההחלטה".

על העונה שלו ברמה האישית הוסיף אלברמן: "זה רחוק מאיפה שאני והקבוצה רצינו להיות. מבחינתי האישית, אעשה את המקסימום שלי עד היום האחרון כאן. אנחנו צריכים לשחק כדורגל טוב יותר, גם אני וגם שאר השחקנים". על השאלה האם הוא יישאר בעונה הבאה ענה: "בטח שאני רוצה להישאר. כשהגעתי ידעתי שיש סיכוי שיכול להיות שתהיה סיטואציה לא פשוטה".

ומה לגבי המשחק הקרוב? ארנסט מאבוקה יחזור לסגל אחרי הרחקה, אך לא ברור האם ישוב להרכב על חשבון רז מאיר לאור האכזבה ממנו. כך או כך, רמי גרשון צפוי לפתוח כמגן שמאלי. בקישור האחורי ישחקו אלברמן, גיורגי קוסטדינוב ושלומי אזולאי, סינטאיהו סלליך ורועי קהת צפויים לפתוח באגפים וניקיטה רוקאביציה בחוד. קאיו אמור להיכלל גם הפעם בסגל, כשבמועדון בוחנים את עתידו מחדש. יכולת טובה של הברזילאי במחזורים הקרובים אמורה לעלות את המניות שלו לקראת ההחלטה שתתקבל בקרוב. מאבוקה עשוי לחזור לסגל על חשבונו של קלאוס. אטיין ריינן יפתח שוב במרכז ההגנה.

הקשר מוחמד אבו פאני, שהושאל בתחילת העונה להפועל רמת גן, מסיים עונת השאלה וחוזר באופן אוטומטי לירוקים. סוכניו, ויקי ואסף וקנין, מחפשים לקשר קבוצה חדשה. אבו פאני, שחתם בעונה שעברה על חוזה לחמש שנים, מחזיק בהצעה מליגת העל ומכבי חיפה צפויה להשאילו לעונה נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully