וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרד רוטן: "הכיוון שלי לעתיד חיובי". דמארי לא נכח בגיבוש

26.4.2018 / 15:58

מאמן מכבי חיפה רמז שהוא מתכוון להישאר: "אחרי שהבטחנו הישארות, אפשר לתכנן את העתיד". החלוץ לא הגיע לגיבוש עם שאר השחקנים. במועדון טוענים: נעדר עקב טיפולים

מערכת וואלה!

בווידאו: מוטי איוניר מתראיין ל"טוכמן וחמי"

אחרי שהבטיחה את ההישארות בליגת העל באופן סופי, מכבי חיפה יכולה לתכנן את העונה הבאה בנחת. הירוקים גברו 0:1 על מכבי פתח תקוה ביום שבת האחרון ועכשיו הם רוצים לסיים את העונה עם טעם טוב וגם המקום השביעי. ביום שבת הם יארחו את עירוני קרית שמונה למשחק במסגרת המחזור ה-31.


היום ערכה הקבוצה יום גיבוש במתחם ה"יס פלאנט" בחיפה ושם נכח גם המאמן פרד רוטן, שדיבר על עתידו. מי שלא נכח באירוע הוא החלוץ עומר דמארי. במועדון טוענים כי החלוץ פצוע ומטופל במרכז לרפואת ספורט ולכן לא נוכח באירוע. תחילה היה אמור דמארי לשוב לאימונים מחר (שישי) אך לבסוף, לאחר שנבדק אצל ד"ר פסקין ונמצא כי הוא סובל מכאבים בברך, במועדון החליטו שימשיך את הטיפול במסגרת המכון עד תחילת השבוע הבא.

פרד רוטן התראיין היום לכתבים ואמר: "הכיוון שלי לקראת העונה הבאה הוא חיובי, אני צריך לתת תשובה פוליטית. עד השבוע הייתי מרוכז במשחקים כי הייתי מחוייב להשאיר את הקבוצה בליגת העל. בשבועות הקרובים נשב על התכניות לעתיד".

רוטן הוסיף: "מבחינתי יש לנו עכשיו אתגר והוא להחזיר את האוהדים לאצטדיון. אנחנו צריכים להשיג תוצאות, זה יתן ביטחון ואני מרגיש אחראי לזה. חשוב שבשלושת המשחקים האחרונים של העונה נשיג תוצאות טובות וניקח את ההרגשה הזו לעונה הבאה".

פרד רוטן מכבי חיפה. לילך וייס,
פרד רוטן מכבי חיפה/לילך וייס

על היריבה בשבת אמר המאמן: "אני זוכר את המשחק הקודם שלנו בבית נגד קרית שמונה. התוצאה הייתה טובה, אבל היו לה הרבה הזדמנויות. מדובר שקבוצה טובה שרוצה לשחק כדורגל. נצטרך להתמודד עם המתפרצות שלה".

המאמן אמר: "לפעמים אני עדיין מופתע מהקבוצה. כשהתחלתי לפעמים שיחקנו טוב ופתאום הכל נעלם. במשחק האחרון נגד מכבי פתח תקוה למשל, הופתעתי מכך שלא הבאנו את אותה רמת משחק מהמחצית הראשונה, גם למחצית השנייה. אנחנו צריכים להכניס יציבות לקבוצה".

על הכדורגל הישראלי: "יש שתי קבוצות שמשחקות טוב מאוד, קבוצות שנלחמות ושיש להם 1-2 שחקנים שמקבלים את ההחלטות הנכונות. בתחתית אי אפשר לדעת מה יהיה. באירופה אתה כמעט תמיד יודע איך היריבה תיראה, פה זה אחרת. לפעמים הקבוצה נגדך עושה 4-5 שינויים בהרכב או מחליפה מערך. זה קצת מוזר בעיני, אבל אני צריך להתרגל לזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully