וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבן ספאחיה: "השחקנים מבינים שהם צריכים לשחק על הקריירה שלהם"

26.4.2018 / 23:29

מאמן מכבי תל אביב לאחר הניצחון בחולון: "עשינו המון טעויות בפתיחה, אבל מצאנו את הדרך שלנו. איך אשתלט על פארגו עם קול וג'קסון? זה הסוד שלי". שמיר: "לא נשנה עוד את הסגל"

one

מכבי תל אביב הצליחה לעמוד הערב (חמישי) באתגר לא פשוט ובניגוד למקרים האחרונים, ניצחה במשחק צמוד - 82:86 בחוץ את הפועל חולון כדי להתקדם למקום הראשון בליגת העל. ג'ייק כהן ואלכס טיוס תרמו יחד 35 נקודות מתחת לסלים ועשו את ההבדל עבור האורחת, בעוד חולון ממשיכה בנסיגה שלה מאז שחרורו של גלן רייס ג'וניור.

עוד בנושא:
מכבי תל אביב עלתה לפסגה עם 82:86 דרמטי בחוץ על הפועל חולון
ובינתיים ביורוליג: שאראס סחף את ז'לגיריס לפיינל פור ראשון מאז 1999

נבן ספאחיה מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
נבן ספאחיה/קובי אליהו

נבן ספאחיה אמר בסיום: "אני רוצה לתת קרדיט לשחקנים שלי על המאמץ שהשקיעו היום. המפתח היה במשחק ההגנה שלנו במחצית השניי, כשעצרנו את השלשות שלהם אחרי שהם קלעו שמונה בחצי הראשון. זה היה הדבר הכי חשוב. ידעתי שהם ישנו את שיטת המשחק שלהם, והיה לנו קשה בהתחלה. עשינו המון טעויות בפתיחה. יש לי ניסיון של 30 שנה בעסק הזה ואני יודע ששום דבר לא יכול להביא אקסטרה מאמץ חוץ מהסיטואציה בה אתה נמצא. שחקנים חייבים לשחק עבור הקריירה שלהם, המועדון והאוהדים, והם מבינים את זה. היום מצאנו את הדרך שלנו. בניגוד למשחק מול ירושלים, שם לא עשינו עבירה ונענשנו עם שלשה על הראש, הפעם החלטנו לבצע עבירה בשניות הסיום וזה השתלם לנו".

על הצטרפותו של ג'רמי פארגו הוסיף המאמן: "לשחק כדורסל בלי רכז זה קשה. ג'ון עשה מאמץ גדול, אבל הוא לא רכז. זה עלה לנו במשחקים. כשיש לנו רכז כמו פייר המשחק שלנו שונה. הוא עשה היום את העבודה שלו. איך אשתלט על ג'קסון, קול ופארגו? זה הסוד שלי ולא אגלה לכם אותו. האמריקאים שבאים מה-NBA, מגיעים עם מנטליות שונה וצריכים להתאקלם אצלנו. זו העבודה שלי".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מאמן הפועל חולון דן שמיר. קובי אליהו
"אנחנו בתקופת מעבר". דן שמיר/קובי אליהו

דן שמיר, מאמנה של הפועל חולון: "לפחות בהתחלה עשינו צעד בכיוון חיובי, אבל זה עדיין לא זה. עשינו קצת יותר נקודות מאשר בשני המשחקים הקודמים, אבל צריך להיות יותר שטף בהתקפה והוצאה טובה יותר לפועל. אין לנו עדיין את העקביות בשני הצדדים של המגרש, אנחנו עדיין לא נראים כמו שהיינו רגילים להיראות קודם. אנחנו בתקופת מעבר ומנסים להסתגל לצורת משחק אחרת. עברנו ממצב בו היה לנו שחקן אחד שעשה כל כך הרבה ואפילו זייפנו בהגנה בתקופה שלו, אבל עדיין ניצחנו וזה לא היה חשוב. עכשיו כולם מרגישים את זה. בכל זאת, עשינו צעד טוב ואנחנו צריכים להמשיך לעבוד".

על ג'ורדן המילטון, שסיים עם 27 נקודות, אמר שמיר: "יש לו יכולת לעשות נקודות, אבל הוא לא שחקן בסגנון של גלן רייס ג'וניור, שלוקח הרבה על עצמו. אחרים צריכים לבצע טוב יותר וזה לא היה היום. הוא היה במשחק טוב ונתן לטו את הכדור האחרון. זה היה כבר אחרי פסקי הזמן שלנו והיה בידיים של השחקנים. אני דווקא אוהב שהוא ויתר על הזריקה לטובת טו, לא על זה הוכרע המשחק. אין לנו תוכניות לשנות עוד את הסגל. אני לא מתבייש ולא אענה ברמיזות. אני אוהב את השחקנים שלי ואת הקבוצה שיש לנו. יש כאן מספיק כישרון ואנחנו צריכים לעבור את התקופה הזאת. אנחנו לא הראשונים שהחליפו שחקן. למזלנו, יצרנו לעצמנו מרווח מוקדם אז אנחנו לא מסתבכים. רק צריכים לעשות את העבודה, ומהר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully