וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה פנתה למירקו אורמוש. ראדו גנסארי מסרב לנהל מו"מ

26.4.2018 / 13:36

הקשר עשוי להצטרף כזר על חשבון המולדבי שבוחן הצעות גם מעבר לים. אחרי ההתעניינות מקרית שמונה ומכבי חיפה, כץ הציע למלול חוזה לשנתיים. הבעלים: "מתאמצים שרובם ככולם יישארו"

צילום ועריכה: קובי אליהו

העונה של הפועל חיפה עדיין לא הסתיימה ועדיין לא ברור האם היא תשחק באירופה, אבל ביממה האחרונה החלו בקבוצה, כך נראה, לעבוד על העונה הבאה. במועדון פנו רשמית לנציגו של מירקו אורמוש במטרה לצרפו בעונה הבאה. במועדון מבינים שייתכן שראדו גנסארי יעזוב, משום שהוא לא מעוניין לנהל מו"מ לפני שהעונה תסתיים וככל הנראה בודק אפשרויות מעבר לים. אורמוש, שחקנה של הפועל אשקלון, שיחק בעבר בהפועל תל אביב, הפועל עכו והפועל פתח תקוה. הקשר בן ה-29 לא ימשיך בעונה הבאה בקבוצתו הנוכחית, שמועמדת לרדת לליגה הלאומית.

הידיעה שלשום על הגישושים של עירוני קרית שמונה ומכבי חיפה סביב דור מלול ממשיכות ליצור עניין במועדון. כזכור, אתמול החליט יואב כץ להיפגש עם סוכנו של השחקן והגיש הצעה גם לניסו קפילוטו. הבלם בדק אופציות גם מעבר לים, אבל כרגע לא מחזיק בהצעה ונראה כי יישאר בישראל גם בעונה הבאה.

כץ ייפגש בהמשך גם עם עדן בן בסט ויודיע לו בכתב על מימוש האופציה לעונה הבאה. כזכור, הבעלים נפגש עם גבריאל תמאש בשבוע שעברו זה חתם לו על התחייבות לפיה אם השלד הנוכחי יישאר, הוא יחתום מיידית בקבוצה. נראה כי תמאש מחכה שניר קלינגר יודיע שהוא נשאר בקבוצה. הרומני, שסיכם את פרטיו בעל פה, עשוי לקבל את סרט הקפטן השני בעונה הבאה.

עוד בנושא:

אוהדים של הפועל חיפה התעמתו בעקבות קללות לשמואל שיימן
אחרי ההתעניינות מקרית שמונה ומכבי חיפה: כץ ייפגש עם מלול
יואב כץ: "לאלה מתכוון לבקש חנינה ויוכל לחזור לשחק אצלנו"

שחקן הפועל אשקלון מירקו אורמוש. ברני ארדוב
לא יישאר בהפועל אשקלון. אורמוש/ברני ארדוב

בינתיים, הקבוצה ערה היום מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מול מכבי תל אביב ביום ראשון, בהשתתפות ניר קלינגר ויואב כץ. "אנחנו מנסים להכשיר את גנסארי", סיפר המאמן, "יש לנו סגל שרובו נמצא בקו הבריאות. אני מניח שנדע לקראת שבת מה מצבו. אנחנו מאמינים שאנחנו צריכים לשלוט בהיעדרויות של שחקנים. אלון תורג'מן לא ישחק מול מכבי תל אביב כי יש לו ארבעה צהובים? זו ספקולציה".

על נושא הנבחרת אמר: "אין לי עניין להתעסק בזה היום. זה עניין של הוועדה שהוקמה. כל תפקידי הוא לשרת את הפועל חיפה. אני פה, אני עובד, ומה שחשוב לי זה המשחקים שנותרו בליגה ובגמר הגביע. זה סדר המשחקים, וטוב שכך".

יואב כץ התייחס למגעים עם שחקנים לעונה הבאה ואמר: "מצד אחד אנחנו רוצים שהשחקנים יהיו בפוקוס למשחקים, כי יש לנו ששה משחקים בליגה ובגביע, ומצד שני צריך להבטיח שתהיה קבוצה בעונה הבאה. התחלנו לפני כמה שבועות לדבר עם שחקנים בדיסקרטיות. אנונו צריכים לשמור על המשכיות בקבוצה. אנחנו עושים מאמצים מאוד גדולים שרובם ככולם יישארו".

על הפועל באר שבע אמר: "אמרתי שמה שעשו זה חוקי אבל לא אתי. היו פרסומים לגבי שחקן מסוים, אבל הם טענו שלא פנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully