וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיצוץ בין הפועל תל אביב לאביחי ידין: "מכאן אין דרך חזרה"

שבועיים אחרי שסיכם לעונה נוספת, הקפטן צפוי להיפרד. הבעלים זאב גרינברג: "התנהגותו שלו לא הותירה לנו ברירה". סוכנו של ידין: "גרינברג מדבר על הפועל החדשה, זו הפועל החדשה?"

צילום וידאו: מתן חדד

בווידאו: אנשי הפועל תל אביב מדברים לאחר הבטחת העלייה

אביחי ידין צפוי לסיים את דרכו בהפועל תל אביב. אחרי שהקפטן הגיע לסיכום עם הנהלת המועדון בדיוק לפני שבועיים על חידוש החוזה לעונה נוספת, חל פיצוץ נוסף בין הצדדים על רקע מחלוקות כספיות. הקשר התאמן הערב (רביעי) עם חבריו לקראת משחק החוץ מחר בטדי מול הפועל קטמון במסגרת הפלייאוף העליון של הליגה הלאומית, אך כרגע נראה כי ייפרד מהקבוצה בסיום העונה.

זאב גרינברג, אחד מבעלי הפועל תל אביב, אמר לוואלה! ספורט: "לצערי במשך השבועיים האלה הוא התנהג בצורה שלא מתאימה להפועל תל אביב ולא תואמת את המועדון החדש שאנחנו מנסים לבנות. זו לא החלטה קלה, גם בשבילי ידין הוא סמל, אבל אחרי ההתנהגות שלו לא הייתה לנו ברירה אחרת. לא אכנס לדברים עצמם מפאת כבודו, אבל ההחלטה התקבלה בכובד ראש. אני לא רואה דרך שאביחי יישאר במועדון. אנחנו מאחלים לו הצלחה בכל אשר יפנה. לא רצינו שכך זה יסתיים, אבל מבחינתו אין דרך חזרה".

סוכנו של ידין, רונן קצב, מסר בתגובה: "גרינברג מדבר על התנהלות של הפועל החדשה, שחלק ממנה זה לשלוח שחקן לספסל בהחלטה לא מקצועית כדי שהאופציה שלו לא תיכנס לתוקף. זאת הפועל החדשה? אבל אני ארחיב בהמשך כדי שהכל יהיה ברור ומדויק. אביחי יעשה הכל כדי להישאר במועדון ואם בסוף הוא לא ימשיך שם, הוא יעזוב בראש מורם כקפטן דומיננטי שדאג להחזיר את הפועל למקום הראוי לה".

עוד בנושא:
חמישי בלאומית: הפועל קטמון תנסה להפתיע את הפועל תל אביב
אביחי ידין לאחר הסיכום: "לא היה לי ספק שאשאר בהפועל תל אביב"
אביחי ידין בראיון: "לא רגשנו שהונו אותנו בתקופה של אמיר כבירי"

אביחי ידין שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
לקראת פרידה. אביחי ידין/ברני ארדוב

כזכור, עוד לפני הודעת הסיכום, ידין לא שותף בשני משחקי ליגה בגלל אופציה המופיעה בהתקשרות הנוכחית שלו עם הפועל תל אביב, לפיה אם ישחק ב-60 אחוזים מהמשחקים חוזהו מוארך אוטומטית. ידין דרש אז חוזה לשנתיים וכעס רב שרר בין הצדדים.

ידין בן ה-31 סוגר שש שנים וחצי בהפועל תל אביב, בשתי קדנציות שונות. הוא הגיע למועדון האדום בקיץ 2008 מהפועל כפר סבא והיה שותף בכיר לזכייה בדאבל ב-2009/10. בספטמבר 2012 עבר למכבי חיפה, אך חזר ללבוש אדום אחרי שלוש שנים וחצי, הפך לקפטן הפועל תל אביב, ירד ליגה עם הקבוצה בעונה המסויטת שעברה עליה אשתקד והעונה סייע לה לחזור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully