וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישי בלאומית: הפועל קטמון תנסה להפתיע, חדרה רוצה לחזור לנצח

הקבוצה מהבירה תארח את הפועל תל אביב שכבר עלתה, איבוד נקודות עלול להותיר אותה מחוץ למירוץ לליגת העל (19:30, 5+ לייב). אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות, חדרה תשחק נגד אחי נצרת

מאמן הפועל תל אביב קובי רפואה. יותם רונן
לא מקל ראש למרות עליית הליגה. רפואה/יותם רונן

המחזור ה-33 בליגה הלאומית יינעל ביום חמישי עם שלושה משחקים בפלייאוף העליון. הפועל תל אביב כבר עלתה, אבל המאבק על המקום השני עדיין בעיצומו והוא שיעמוד במרכז.

עוד בנושא:

חיים שאבו התפטר מהפועל כפר סבא, שום יעמוד על הקווים
הפועל תל אביב: "אצל רפואה אין משחקים, הוא לא רוצה להפסיד עד סוף העונה"

seperator

הפועל קטמון - הפועל תל אביב (19:30, 5+ לייב)

אחרי שניצחה רק משחק אחד מחמשת האחרונים, הפועל קטמון איבדה גובה ומרוחקת כבר שש נקודות מהמקום השני. איבוד נקודות נוסף בטדי, עלול להיות זה שיגרום לחלומות העלייה להתפוגג. האורחת תחסר את אדי גוטליב המורחק וישראל ראש עשוי לפתוח במקומו במרכז ההגנה. קובי רפואה כנראה ימשיך לשלב שחקנים צעירים, אבל במועדון כבר הבהירו שהמאמן רואה חשיבות בכל משחק עד תום העונה ולא מוכן לקבל איבוד נקודות בשלווה.

sheen-shitof

עוד בוואלה

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אבירם ברוכיאן שחקן הפועל קטמון. ברני ארדוב
ברוכיאן וקטמון חייבים ניצחון/ברני ארדוב

הפועל חדרה - מכבי אחי נצרת (19:30, 5+ לייב)

הפועל חדרה ראתה את הפועל ראשון לציון מתקרבת אליה ואחרי שתי תוצאות תיקו רצופות, היא חייבת לחזור למסלול הניצחונות. אחי נצרת הובסה בשני המשחקים האחרונים בתוצאה זהה: 3:0 והיא למעשה מחוץ לתמונת העלייה. הדבר הזה יכול לסייע לחדרה, שכבר גברה על אחי 0:1 במשחק הקודם ביניהן משער מאוחר של אוהד קדוסי.

שחקני הפועל חדרה חוגגים. קובי אליהו
יחזרו לחגוג? שחקני הפועל חדרה/קובי אליהו

הפועל ראשון לציון - בית"ר תל אביב רמלה (19:30, 5+ לייב)

למרות חוסר היציבות שלה, הפועל ראשון לציון מרוחקת רק ארבע נקודות מהמקום השני. החבורה של ניר ברקוביץ' תנסה לבחר ניצחון שני ברציפות לראשונה מאז אמצע פברואר, ובתוך כך גם ליצור מומנטום חיובי לקראת הישורת האחרונה. עומרי שקל שנמצא בכושר טוב מאוד, כבש בכל אחד משלושת הניצחונות האחרונים של ראשון וגם הפעם יהיה לו תפקיד מרכזי. בית"ר תל אביב רמלה לא ניצחה את הכתומים בארבעת משחקי הליגה האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully